Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut selville naapuristasi somessa?

Vierailija
03.07.2022 |

Siis et ole kaverina mutta kuitenkin joskus katsot naapurin instaa tai facebookia.
Outoahan se on mutta tunnustetaan nyt täällä anonyymisti.
Minä tiedän naapuristani yllättävän paljon niin. Esim. että ostaa vaatteensa ASOSista ja ei ole mikään hyvä leipomaan täytekakkuja vaikka niitä esittelee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päättelen aloittajasta että hän on pahemman luokan kyylä joka levittelee julkisella palstalla naapurinsa asioita. Kunnon tahma-tassu

Vierailija
2/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tongi salassa tietoa edes ihmisistä joita tunnen. Ihmiset kertovat mitä haluavat. Minusta jotenkin kummallista stalkkausta kytätä naapureita jos näiden kanssa ei ole muuten missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte kytätä somessa, näen heidän asuntoonsa hyvin makkarini ikkunasta.

Ihanaa onanoida aviovuoteella ja katsella kuinka +60v todella isokannuinen naapurin rouva vaihtaa vaatteita...

M22

Vierailija
4/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää naapureitani somessa.

Vierailija
5/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään ja olen saanut selville sen että se on ääliö.

Vierailija
6/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso naapurini facebookia, sillä fb sen jollakin tavalla sille juoruaa, ehdottaa kaveriksi ehkä.

Instagramia jos on julkinen niin instagram ei tietääkseni juorua, mutta en mene siltikään naapurini instagramia katsomaan, minua ei se tyyppi kiinnosta yhtään, häntä sen sijaan kiinnostaa minun tekemiseni, katsos minä olen hänelle se, jonka kautta hän korottaa olematonta arvoaan ihmisten silmissä... Tekee itsestään parempaa kuin onkaan, kätkee oman kurjuutensa minusta levittelemiensä pilkkapuheiden taakse... En voi käsittää, miten joku ihminen joka on keski-iän paremmalla puolella voi ollakin noin kakaramainen! Ei ole kaiketi elämässä koskaan ollut mitään haasteita, niin sitten sitä jää ihan pennuksi... ja käyttäytyy kuin joku teini... hakee huomiota itselleen toisen ihmisen kautta.

Vierailija
7/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos naapuri pitää julkista someprofiilia jossain, niin kaipa se on sitten kaikille tarkoitettu nähtäväksi, riippumatta siitä ovatko rekisteröityneet kavereiksi tai seuraajiksi. Mutta jos sitä julkista menee lukemaan niin kaipa sitten älykäs ihminen lukee sitä ihan puhtain mielin, vähemmän älykäs etsii jotain josta voi nälviä tai olla kateellinen. Valitettavasti nämä vähemmän älykkäät ovat ne pirullisimmat... 

Ja yleensä heillä itsellään ei ole mitään sanottavaa mihinkään asiaan, tai siis asiallista sanottavaa, ainoa mitä osaavat on kiusanteko!

Vierailija
8/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vasta olisikin sairasta, jos alkaisi ottaa selville asioita naapuristaan!

Vierailija
9/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että on hyvä ainakin joskus katsoa "tuntemattoman naapurin" somea kaikelta varalta. Ties mikä pedofiili tai psykopaatti tms sieltä paljastuisikaan!

Vierailija
10/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, etteivät naapurini ole somessa.

Toisessa asunnossa asuu kahdeksankymppinen muori ja toisessa eläkeläispariskunta.

Vierailija
11/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapuri oli jakanut seinällään tämän videon.

Mitäs se kertoo?

Vierailija
12/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien naapurit on somessa omalla nimellään vai mistä te ne sieltä kaivatte? Mulla on varmaan sitten ihan kummallinen tuttavapiiri kun melkein kaikki on netissä nimimerkillä eikä sieltä varmana löydä ketään jos toinen ei sitä erikseen kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän