Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta, että olet jäänyt elämässä paitsi lähes kaikesta hyvästä?

Vierailija
03.07.2022 |

Minusta tuntuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikesta, mutta olen jäänyt paitsi lapsista ja omista perheestä.

Ne ei ole onneksi minulle maailman tärkein asia.

Vierailija
2/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsii. Joskus se elämä jotain antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta olen jäänyt paitsi, eikä ole ollut itsestäni kiinni, sillä yritystä on ollut.

Minkä sille voi? Ei auta mennä kuin eteenpäin.

Vierailija
4/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaiken päälle vielä sairastuin itse. Pääsisi saatana pois täältä, aivan kauhea elämä! Haluan unohtaa tämän asap!

Vierailija
5/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tunnu.

Olen saanut paljon pahaa, mutta siihen en ole jäänyt lillumaan. Katson aina auringon suuntaan, varjo jää taakse.

Asennekysymys kokonaan ja täysin. 

Vierailija
6/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämässäni kokenut vain kaikki negatiiviset asiat.

Vierailija
7/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :( Voi hitsi ap, minä olen juuri masistellut omaa elämääni, koska toinen rakkaista kissoistani katosi ja varmaan kuoli ja sitten toinen kissa tappoi toisen rakkaista kanarialinnuistani. Lisäksi olen aika yksinäinen, tuntuu, ettei kukaan oikein odota saavansa olla seurassani. Ja jalkarteräni halvaantui viime talvena, kun lääkärit eivät ottaneet selkäkipujani tosissaan, että olisivat ne tutkineet. Samassa sotkussa kuntoni romahti, koska en päässyt 3 kk:een liikkumaan kunnolla.

Mutta jos ajattelen elämääni kokonaisuutena, siinä on hirveästi paljon hyvää. Siis todella. Isoin kiitos siitä vuonna 2015 kuolleen mummini, hän oli niin isoa rikkautta elämääni tuova ihminen, ettei ole tosikaan. Matkoja, lomia, kyläilyjä, vaatteita, kampaamokäyntejä, hienoja astiota, you name it, häneltä sen sain. Eli pitää vain koittaa ymmärtää, että MINULLA ON KAIKKI SYYT nauttia elämästäni.

Lähetän sinulle :ia ajatuksia. Jokainen meistä ansaitsee hyvää elämäänsä. Olet hyvän arvoinen

Vierailija
8/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tunnu.

Olen saanut paljon pahaa, mutta siihen en ole jäänyt lillumaan. Katson aina auringon suuntaan, varjo jää taakse.

Voi mittu mitä paskaa.

Vierailija
9/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h*tto, palsta ei tunnistanut sydän-emojia. Eli lähetän sinulle rakastavia ajatuksia, ap <3

Eli    <3:ia

Vierailija
10/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tunnu.

Voi mittu mitä paskaa.

Kiitos! Kerrankin joku muu kiroilu puolestani scheisselle 😃

Vierailija
11/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt koko elämäsi nälkää? Palellut ulkona asunnottomana pakkasessa? Joutunut vihollisen kiduttamaksi tai ehkä keskitysleirille? Onko sinut raiskattu useita kertoja? Oletko tärissyt pelosta tykkitulessa?

Epäilen, että Suomessa lähes kaikki ovat saaneet elämässään paljon hyvää joitain hyvin vakavasti sairastuneita ja asunnottomia alkoholisti/narkkareia lukuunottamatta ja heitäkin yritetään auttaa yhteiskunnan toimesta aika ahkerasti.

Vierailija
12/12 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt koko elämäsi nälkää? Palellut ulkona asunnottomana pakkasessa? Joutunut vihollisen kiduttamaksi tai ehkä keskitysleirille? Onko sinut raiskattu useita kertoja? Oletko tärissyt pelosta tykkitulessa?

Epäilen, että Suomessa lähes kaikki ovat saaneet elämässään paljon hyvää joitain hyvin vakavasti sairastuneita ja asunnottomia alkoholisti/narkkareia lukuunottamatta ja heitäkin yritetään auttaa yhteiskunnan toimesta aika ahkerasti.

Ja kermaperse-jeesus keskellämme! Se on niin hyvä huudella kultalusikka anuksessa että kaikki on hienosti jos ei ole ollut keskitysleirillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi