Maksaisitko lennosta Keski-Eurooppaan tonnin per hlö meno-paluu?
Olisi yksi konsertti, jolle on liput ja joka piti olla jo aikoja sit, mut koronan takia peruttiin.
Nyt se pidetään, mut perkele, kun on kalliit lennot.
Should I stay or should I go? Mieli tekis, mut järki sanoo, ettei oo järkevää maksaa.
Rahaa kyllä olisi, mut olisi sitä järkevää säästääkin...
Kommentit (26)
Voisin tiettyjen bändien ollessa kyseessä maksaakin mutta olisin kyllä sitten ainakin viikon reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Katso pääseekö Tukholmasta tai Tallinnasta?
Kiitos, mietin mä eilen niitäkin :D ja katoin, mut ei oikein ehdi. :(
Työt loppuu to klo 16 ja eka keikka on pe-iltana. Niitä on siis itse asiassa kaksi, pe ja la iltoina. Su pitäisi päästä takaisin, koska ma-aamuna pitää taas olla töissä.
Mene ihmeessä. Kyllä se vaan niin on, että ihminen katuu enemmän tekemättä jääneitä asioita kuin tehtyjä. Kun kerran olet työssä käyvä ihminen, niin aika äkkiä saat tuon summan säästettyä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tiettyjen bändien ollessa kyseessä maksaakin mutta olisin kyllä sitten ainakin viikon reissussa.
Niin minäkin olisin, jos ei työt häiritsisi vapaa-aikaa. :D
Alkuperäisenä ajankohtana vuonna 2020 mulla olisi ollut kuukauden kesäloma ja oli tarkoitus olla silloin autolla Saksassa pidempään.
No syitä oli monia, vaikka keikka kyllä olisi vähän once in a lifetime tai vähän jännittää, ettei peräti heidän viimeiseksi jää. Bändi ilmoitti aika viime tinkaan uudet päivämäärät ja olin skeptinen mahtaako toteutua nämäkään. Lisäksi meidän kesälomat oli jo lyöty lukkoon ja mun loppuu tänään. Olin myös ehtinyt luvata työnantajalle, että tuuraan kollegaa hänen kesäloman ajan, joka alkaa nyt. Ystävällisesti kuitenkin sain perjantaina seuraavan työvuorolistan ja mun vapaatoive tuolle keikkapäivälle oli mennyt läpi, kun sittenkin päätin kokeilla, josko ehkä menisin, vaikka olin jo päättänyt, että antaa olla. Paitsi että nuo lentojen hinnat on nousseet tietenkin reippaasti tällä välin...