Arvioi ulkonäkösi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naama ok ikäiselleni, samoin hiukset. Kroppa, noh, läskiä 10kg. Läski vatsan alueella.
Niinhän sulla on,,,
4,5.
Nuorekas olen ainakin, kävin selkäni takia erikoislääkärillä, lääkäri kysyi monta kertaa nimen ja hlötunnuksen. Kysyin, että onko jotain epäselvää, hän kysyi, että oletko ihan oikeasti 68 v.
Sanoin olevani, katsoi pitkään ja totesi, että hän arvioisi ikäni ainakin 15 v nuoremmaksi. Lääkäri oli itse n. 45 v.
Samaa saan kuulla aina.
Kun jäin eläkkeelle, jotkut etäisemmät työkaverit kettuilivat, että toisilla on näköjään mahdollisuus jäädä aikaisin eläkkeelle. Ihan oikeaan aikaan jäin, yli 40 v rupeaman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo missä suhteeessa?
En mä hyöödy siitä millään tavalla tai jos se on peruste hyötymisellle niin voin kiertää sen jollain tavalla.
Pukeuudun erittäiin nuhruideksi ja jota elämä on lyönyyt päähän ja käyttää sitä hyväkseeen.
Jonkuun miljardi kaupungiin ydinkeskustaan. Laittta teksti että olen ukkrainan veteraani.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti YÖK
Yö kaunistaa minuakin. Pimeneviä iltoja odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo missä suhteeessa?
En mä hyöödy siitä millään tavalla tai jos se on peruste hyötymisellle niin voin kiertää sen jollain tavalla.
Pukeuudun erittäiin nuhruideksi ja jota elämä on lyönyyt päähän ja käyttää sitä hyväkseeen.
Jonkuun miljardi kaupungiin ydinkeskustaan. Laittta teksti että olen ukkrainan veteraani.
Töihin meno reitillä kaksii miljoonaa antaa euron niin se on 2 miljooonaa. EI tarvitse tehdä enäää päivääkään töitä sen jälkeeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo missä suhteeessa?
Töihin meno reitillä kaksii miljoonaa antaa euron niin se on 2 miljooonaa. EI tarvitse tehdä enäää päivääkään töitä sen jälkeeen.
Paljoon moraalisempi vaihtoehto on kooodata peli jossa ukraiinan riveissä taistelllaan.
Naama ok ikäiselleni, samoin hiukset. Kroppa, noh, läskiä 10kg. Läski vatsan alueella.