Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksulenkkarit leveä lestiselle?

Vierailija
02.07.2022 |

Hei.
Mistä löytää juoksulenkkarit jalkaan, jossa on leveä lesti ja rinta jalkapöytä. Koko on yleensä 39-40. Tänään kävin sovittelemassa kunnollisia iskuvaimennettuja lenkkareita urheilukaupassa ja muissa myymälöissä. Kaikki kengät olivat jotenkin ahtaita ja kiristäviä. Hyvä, että sain jalan suuaukosta mahtumaan. En haluaisi taas marketin 30e lenkkareita jotka on hetkessä pilalla. Eikä niissä ominaisuudet muutenkaan ole hyvät jos paljon lenkkeilee.
Auttakaa, mistä löytää juoksulenkkarit näihin jalkoihin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minuakin.

Vierailija
2/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö myyjien apua? Paremmin he osaava neuvoa kuin me täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Balance extra wide. Olen tilannut Amatzonista. Ovat vielä venyvää materiaalia. Tiukka sukkamainen varsi. Kannattaa ostaa juoksulenkkarit ainakin numeroa isommiksi. Jalka mahtuu liikkumaan kengässä. Tiukka sukkamainen varsi pitää paikoillaan.

Vierailija
4/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New Balance extra wide. Olen tilannut Amatzonista. Ovat vielä venyvää materiaalia. Tiukka sukkamainen varsi. Kannattaa ostaa juoksulenkkarit ainakin numeroa isommiksi. Jalka mahtuu liikkumaan kengässä. Tiukka sukkamainen varsi pitää paikoillaan.

Parhaimmat lenkkarit ikinä, vaikka minulla on K-kesti ja rintava jalka.

Vierailija
5/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jalat pahville ja piirrä uloimman ääriviina mukaan, leikkaa pahvit (tod tönkkö) ja sujautat alkuun sen jokaiseen lenkkariin ja katost mahtuuko. Se rintavuus ratkeaa nauhoilla helposti.

Vierailija
6/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kyllä myyjän apua ja hän ystävällisesti toikin malleja sovitettavaksi, vaan mikään ei ollut jalalle sopiva. Ajattelin, että jos täällä olisi jollain samanlainen jalka ja voisi vinkata mitä merkkiä kannattaisi kokeilla.

Vierailija
7/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asics. Mulla sellaiset 120e maksaneet neutraalit kokoa 39,5. Ois voinu ottaa kyllä koon 39 kun on oikeasti tilava lesti.

Vierailija
8/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filan ovat leveät

Vierailija
9/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita jalat pahville ja piirrä uloimman ääriviina mukaan, leikkaa pahvit (tod tönkkö) ja sujautat alkuun sen jokaiseen lenkkariin ja katost mahtuuko. Se rintavuus ratkeaa nauhoilla helposti.

Eipäs muuten välttämättä ratkea. Minä en löytänyt mistään muualta sopivia lenkkareita, kuin nuo New Balancen extra widit. Noiden kärki on kokonaan joustavaa ja venyvää verkkoa. Monet lenkkarit ovat joustamattomia kärjestä. Ei ne muotoudu.

Vierailija
10/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, tutustun tähän heti. Kiitos

Vierailija
11/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä miesten lenkkarit koska niillä on kivemmat mallit, ja alesta löytyy usein pieniä kokoja jotka sopivat mulle.

Vierailija
12/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asics. Mulla sellaiset 120e maksaneet neutraalit kokoa 39,5. Ois voinu ottaa kyllä koon 39 kun on oikeasti tilava lesti.

Mulla asics toimii kanssa. GT2000 sopii hyvin omaan jalkaan. Kokomääritys on mielestäni se verran outo että oma koko löytyy vain sovittamalla.

Vierailija
13/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeboc ja Nike tekee mielestäni leveää lehtiä. Eivät nimittäin sovi itselleni ollenkaan. Olen kapea tai ainakin ennen tekivät, en ole vuosiin kokeillut, kun aina olivat liian isoja.

Vierailija
14/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Balancelle ääni, mutta kannattaa käydä kokeilemassa vaikka Intersportissa ja pyytää myyjältä apuja sopivan kengän löytämiseen. Juoksukenkiä on tosi monenlaisia erilaisilla dropeilla yms, eli myös askellustapasi vaikuttaa sopivan kengän löytymiseen.

Vierailija
15/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan yleensä miesten lenkkarit koska niillä on kivemmat mallit, ja alesta löytyy usein pieniä kokoja jotka sopivat mulle.

Hyvä vinkki, täytyy suunnata miesten hyllylle kun seuraavan kerran kenkiä etsii.

Vierailija
16/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sieltä lähimmästä urheiluliikkestä löytynee. Minä kokeilin viimeksi kahdeksaa paria ennen kuin löytyi mieleiset.

Vierailija
17/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin kokeile miesten mallit. Niissä leveämpi lesti.

Vierailija
18/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sieltä lähimmästä urheiluliikkestä löytynee. Minä kokeilin viimeksi kahdeksaa paria ennen kuin löytyi mieleiset.

Jep, täytyy mennä ensi viikolla uudestaan sovittamaan. Luulisi kyllä löytyvän kun vaan kokeilee eri malleja. Onneksi tällä kylällä on edes yksi urheiluliike.

Vierailija
19/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin kokeile miesten mallit. Niissä leveämpi lesti.

Joo, tätä täytyy kokeilla.

Vierailija
20/42 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.zalando.fi/saucony-guide-15-juoksukenkaevakaus-blue-razzest…

Mulla koko 42 (pituus 173, paino 105) ja toimii mainiosti (helteellä) asfaltilla kävelyyn,

T. ongelmajalkainen