Missä teillä oli ensitreffit kumppaninne kanssa?
Kommentit (27)
Meillä kotona.
Ajat olivat tosi toiset ja tunnettiin toisemme jo vähän pidemmältä ajalta. Nykyään en enää tekisi noin.
Mun keittiössä. Oltiin oltu kavereita ensin kolme vuotta, sitten päädyttiin parisuhteeseen ja toukokuun lopulla mies havahtui siihen, että ei olla koskaan oltu treffeillä. Kun palasin työmatkalta, mies oli kattanut keittiöön illallisen lempiruoaani viineineen päivineen.
Miehen kotona. Haki minut ja vietettiin kiva päivä. Tunnettiin entuudestaan.
Mun luona.
Olimme tunteneet toisemme oikeastaan aina. Eka kerran tapasimme, kun minä olin 10 kk
Olin tuntenut nykyisen miesystäväni kanssa yli kymmenen vuotta, kun yksien juhlien jatkoilla päädyttiin samaan sänkyyn 7 vuotta sitten.
Uimarannalla-vähän nolotti mennä heti alussa vähäpukeisena vieraan miehen silmien alle, mutta ihan kivat treffit ne oli.
Olen tutustunut molempiin aviomiehiini ja kaikkiin seurustelukumppaneihini harrastusten yhteydessä. Jossain vaiheessa sitten harrastuksen jälkeen jompi kumpi ehdotti, että mennääkö vielä hetkeksi kävelemään ulos tai istumaan johonkin mukavaan paikkaan.
Mies tuli mun luo koska itse asui 170km päässä. Pyysin häntä jäämään yöksi. Ei tapahtunut mitään seksuaalista vaikka sitä toivoin. Oltiin puhuttu puhelimessa jo 3kk. Siihen aikaan ei ollut vielä älypuhelimia, eikä edes kameraa kännykässä. Eikä mulla ollut edes tietokonetta. Eli tekstiviestejä vaihdettiin paljon, ja puhuttiin puhelimessa.
Odottelen vielä.
mies 40v