Onko kumppanisi vihainen jos olet sairas?
Kommentit (44)
Ei vihainen.
Mutta yhtäkkiä hänkin on kipeä/sairas/kolottaa/jotain varmaan tulossa.
Ja näin sitten saa vapautuksen kaikesta arjen elämästä pariksi päiväksi.
Ei? Miksi ihmeessä mököttäisi? En kyllä muista milloin viimeksi olin kipeä. Angiina oli ennen korona aikaa ja sen jälkeen paha yskä, piti jäädä kotiin, ei voinut mennä yskimään pandemian aikana asiakkaiden naamalle.
Ei ollut korona.
Ei? Minä olen kroonisesti sairas. Olisi saanut mököttää jo rapiat 25 vuotta 🤔
Jos olen kipeä, kumppani ei välitä. Ei häntä kiinnosta kuin oma tekeminen. Ero suunnitteilla.
Ei mökötä.
Mutta ei usko että olen kipeä.
Vaikka kuumemittaria näyttää niin ei se kuulemma paha ole.
Hänen sairautensa ovat kyllä sitten aina pahalaatuisia.
Kukaan tunne-elämältään normaali ei vihoittele siitä että puoliso on sairas.
Ei häntä kiinnosta ollenkaan.
Epäempaatfinen ihminen.
Ei. Tuo herkkuja sänkyyn, käy apteekissa ja huolehtii muutenkin.
Huono murjotuspäivä sama.
Molemmin puolin toimii nämä ja sitten sovitaan yhdessä jälkeen aina että ihan OK joskus olla huonojakin päiviä tai että onpa ihanaa kun voit taas paremmin.
Kysyy vain että teenkö silti ruuan/ haenko tai vienkö mitä lie, käynkö silti kaupassa, ei kai hän vain joudu tekemään jne.
Meillä myös tuo että kilpailee kuinka hän yhtäkkiä on myös sairas ja itse asiassa vielä kipeämpi kuin minä (tai kukaan muu ikinä).
Öö, no ei mökötä. Onko siellä joku mieslapsi joutunut nyt itse pesemään pyykit vai mikä homma
Ei ole, passaa pilalle silloin. Tosin en ole juuri koskaan sairas ja itse olen hoitanut miestä viiden eri leikkauksen jälkeen, joten hänellä ei edes olisi mitään nokan koputtamista sairasteluistani.
Juu, mököttää.
Ja ryömii jonnekkin omiin oloihinsa.
Ei kysy miten voi tai olenko parantunut kun aika etenee.
Vierailija kirjoitti:
Ei flunssassa. Mutta kun masennuin se oli oma vika ja olisi vaan pitänyt ottaa itseään niskasta kiinni.
Minulla oli ihan sama.
Myöhemmin erosin ja voisin vannoa että masennus alkoi hellittämään siitä hetkestä.
Minulla oli tuollainen, onneksi ei ole enää. Nykyisin on erilaisia pieniä kremppoja ja usein pikku infektioita. Nyksä ei ole millänsäkään, ja hetihän se olisi tullut ilmi, jos olisi ollut edellisen kaltainen itsekäs napsahtelija. Vaihtamalla paranee.
Hän on kuin mitään ei olisi.
Jos olen niin kipeä etten siivoa tai kokkaa, hän aiheuttaa muutamassa päivässä jo kaaoksen.
Ja tilaa ruokaa. Ei kysy haluanko minä jotain.
Ottaa sen merkkinä että hän voi hypätä sohvalle lepäämään ja olla tekemättä mitään.
Elää omaa elämäänsä.
Kyllä, olen yksinäinen tässä suhteessa.
Jouduin sairaalaan ja mies (ex-) lähti mökille mököttämään.
Siis miten moni nainen kokee samaa?
Olen nyt onnellisesti sinkku, mutta muutamat parisuhteet käynyt (selvinnyt) läpi ja niin resonoi nämä kirjoitukset välinpitämättömistä miehistä.
Ei enää ikinä.
Ei flunssassa. Mutta kun masennuin se oli oma vika ja olisi vaan pitänyt ottaa itseään niskasta kiinni.