Tajusin vasta nyt että 10 vuotta sitten elämäni mies halusi yhteen kanssani
Silloin olin jotenkin ihan järki jäässä ja pakenin vaan paikalta, en ajatellut asiaa sen enempiä. Minulla oli kaikenlaisia kummallisia käsityksiä miehistä ja itsestänikin, en osannut olla itsevarma enkä tiennyt mitä haluan.
Nyt, 10 vuotta myöhemmin, olen tajunnut että hän olisi ollut elämäni mies. Näen hänestä joka yö romanttisia unia, siis ihan joka yö. Tätä on jatkunut jo ainakin vuoden. Mutta tämä mies on tahollaan naimisissa, ja niin olen minäkin. Järjellä kyllä tajuan, että fantasioin jostain mitä ei ole oikeasti olemassa ja että enemmän tämä kertoo oman avioliittoni tilasta kuin siitä miehestä itsestään (emme tunne kovin hyvin, ainoastaan töiden puitteissa), mutta silti ajattelen häntä joka päivä. Mikä ihme tähän auttaisi?
Kommentit (3)
Vaikea sanoa. Minulle kävi nuorena myös niin, että torjuin työpaikalla erään miehen ujot tutustumisyritykset. Vaikka tuosta ajasta on kymmeniä vuosia, ajattelen tuota miestä usein.
Tiedän tapauksen, jossa nainen otti yhteyttä nuoruuden tuttuun ja heistä tuli pari.
Lopeta fantasiointi ja palaa todellisuuteen. Se juna meni 10 vuotta sitten.