Ihanaa hullut helteet väistyvät viimein!!
Sellainen 20 astetta on juuri sopiva määrä lämmintä. Tarkenee silti oikein hyvin ulkona kesämekossa ja jaksaa tehdä jotain aktiivisemmin. Oikein ihanne lämpölukemat tulossa tänne juuri sopivasti, kun lomani alkaa!
Kommentit (22)
Joo mulla on menossa loma ja olen vain maannut kotona sisällä hämärässä tuuletimmen vieressä, kun olo on niin nuutunut että hyvä, jos syödä jaksaa.
Tuli ukkonen ja sade ja ilma jäähtyi, ihanaa!
Jep, mukavasti tänään purkautui kuumuustuska migreeniksi,johan se oli tulossa monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos tulisi viileämpää nyt on ollut ihan liian kuumaa eikä mitään jaksa. Olisi myös kiva jos tulisi vesisade.
Virkistävä sade olisi kyllä ihana, kaikki on niin kuivaa ja ilma seisoo
Mulla loppuu loma ens viikolla. Ihanaa, niin jaksaa tehdä raskasta ulkoilmatyötä taas kun helteet helpottaa. Näin lomalla minäkin, enkä jaksa muuta kuin levätä sisällä.
Teini seisoskelee perunakellarissa ja koiralle täytin just kahluualtaan viileällä vedellä, jossa nyt kieriskelee :)
Mua kyllä harmittaa, tykkään että on näin lämmin. Ainoa hyvä puoli sateissa on että ei tarvitse vettä kantaa kukille. Ihanat lomailukelit olleet kyllä.
Mutta milloin:((( Mä en usko enää säätiedötuksiin. Helsinkiin on luvattu sadetta useampana päivänä, edes kuuroja, mutta tippaakaan en ole nähnyt.
Se on harva ihminen se joka oikeasti nauttii näistä 30 helteistä. Ärsyttää kun lehdet toitottaa että " helteet hellii". no ei muuten helli. Yli viikon ollu sisällä, yöt valvonu ja päivät yrittäny maata sohvalla, roskat vieny aamuyöstä jne. Vaikka juo tarpeeksi ja syö silti meni taas liian kovasta helteestä maha sekasin.. Ja pakko on syödä että saa lääkkeet otettua... Nitrot käden ulottuvilla ja puhelimessa hätäsovellus..
Nyt on hyvä, kun voi olla terassilla varjossa ja tuulee. Mihinkään muuhun tekemiseen on liian kuuma. Huomiseksi on onneksi luvattu ukkosta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta milloin:((( Mä en usko enää säätiedötuksiin. Helsinkiin on luvattu sadetta useampana päivänä, edes kuuroja, mutta tippaakaan en ole nähnyt.
Ei näy ukkosia/,vettä ei...Uskon vasta kun näen. Luvataan muttei ikinä tule.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on menossa loma ja olen vain maannut kotona sisällä hämärässä tuuletimmen vieressä, kun olo on niin nuutunut että hyvä, jos syödä jaksaa.
Sama täällä. Kissaa täytyy nesteyttää ruiskulla. Jotain tulee syödyksi. Pöydille mätänevät tomaatitkin yhdessä yössä. UUh.
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä päin. Masentavaa odottaa sadetta jota ei koskaan tule.
Ou nou!
Sadetta sais välillä tulla, jotta luonto kestää vihreänä, mutta sitten taas hellettä, kiitos!
Ihanaa! Nyt on kauhean pöhöttynyt ja vetämätön olo, yöllä ei saa nukuttua ja päivällä ei jaksa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy ukkosia/,vettä ei...Uskon vasta kun näen. Luvataan muttei ikinä tule.
Ennustetaan. Ei luvata.
Kyllä nää helteet on kivoja, mutta kunnon vesisade virkistäisi.
Niitä ei vaan meinaa tulla.
Onneksi. Olen jo ihan mökkihöperöitynyt yksin täällä mökillä saaressa. Haluan takaisin kotiin vielä kun on lomaakin jäljellä. On varmaan kuuma kämppä. On mulla se mölinäkone ilmastointi kotona, mutta ei sitä voi yöllä pitää päällä.
Olisi kiva jos tulisi viileämpää nyt on ollut ihan liian kuumaa eikä mitään jaksa. Olisi myös kiva jos tulisi vesisade.