Ikää 50 ja kaikki voimat pois!
Kommentit (9)
Voi olla myös joku sairaus jota ei vaan ole diagnosoitu, esim kakkostyypin diabetes. Arviolta satatuhatta ihmistä kärsii siitä tietämättään
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös joku sairaus jota ei vaan ole diagnosoitu, esim kakkostyypin diabetes. Arviolta satatuhatta ihmistä kärsii siitä tietämättään
plus uniapnea, ovat uusia kansansairauksia, lue terveys...onko se nyt portti tms
Kun on puoli vuosisataa elänyt niin kai silloin jo alkaa väsyttää.
Käy lääkärissä, mittauta hormonipitoisuudet, verensokeri, kilpirauhasen toiminta ja veriarvot (hemoglobiini, ferritiini, B12). Apua on saatavissa. Itselle voimat palautuivat hormonihoidolla ja rauta-arvojen+ B12-vitamiinitason nostolla.
Mikäli on väsyminen on henkistä, niin hae vaikka keskusteluapua.
Kuolema lähestyy ja keho alkaa pikkuhiljaa käyttöikänsä päässä hajota.
Ihan normaalia. Voit toki hetken rimpuilla vastaan, mutta kaikki me lakkaamme olemasta.
Sama tilanne, ikää 51 v. Töissä muutosta muutoksen perään ja aina vaan lisää ja lisää plussa tunteja kun työmäärää ei ehdi 8h tehdä. En ymmärrä miten selviän ja jaksan vielä 15 v. tätä rumbaa. Terveys on ihan kuralla, aamulla 2 pilleriä rytmihäiriöihin ja illalla pilleri että saa nukuttua ja jaksaa aamulla lähteä töihin. Välissä pari kipulääkettä jalan rasitusvamman, josta ei tietty toimistotyöntekijälle päivääkään saikkua tippunut. Mietin joka päivä koska sanon itseni irti, mutta sitten muistan taas 92 000 e maksamatonta asuntolainaa ja pysyn kiltisti töissä.
.
Tämä mamma tuli just lenkiltä
Nyt endorfiinit jyllää 🥰
Mamma 53 vee
Vierailija kirjoitti:
Ja suurin osa paranisi siitä jos laihduttaisi ylipainonsa pois. Kuten monista muistakin sairauksista.
No eI. Ikää kohta 50 ja olen loistokunnossa, treenaan, pienehköt lapset (olen saanut 2 lasta yli 40v iåssä) ja olen nuorekas, leikkisä, aktiivinen ja iloinen!
Mutta, siis tiedän tapauksia joilla samaa kuin ap:lla. Vika on yleensä ravitsemuksessa eli ei saa vitamiineja/suojaravintoaineita tai rautaa.