Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upea lihava elämäni

Vierailija
02.07.2022 |

Tuo nuori nainen, Whitney on itsepetoksen mestari.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän selittelee ja puolustaa itseään ja syömisiään, syyttää kaikesta muita. Narskupiirteitä.

Vierailija
2/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on syy lihavuutensa ihan Todettu sairaus! Ei hatusta vedetty juttu. Aiheesta lisää löydätte netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on syy lihavuutensa ihan Todettu sairaus! Ei hatusta vedetty juttu. Aiheesta lisää löydätte netistä.

Nyt juuri on ohjelma menossa TLC:ltä, jossa hän vähätteler syömisiään ja syyttää muita joka asiasta. Se EI liity sairauteen!

Vierailija
4/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä upeaa hänen elämassään on? Pari jaksoa olen joskus katsonut eikä mitenkään upealta näyttänyt.

Vierailija
5/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä upeaa hänen elämassään on? Pari jaksoa olen joskus katsonut eikä mitenkään upealta näyttänyt.

Ei mitään upeaa. Itsekin ihmettelen samaa.

Vierailija
6/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään upeaa. Itsekin ihmettelen samaa.

Mä nää paljonkin upeaa, esim. kauniit kasvot, ihanat vanhemmat, kivoja ystäviä. Whitney on hauska ja hänellä on energiaa ja positiivinen asenne.

Kyllä, hänen pitäisi laihtua terveytensä vuoksi, mutta ei kai täydellistä ihmistä olekaan.

Vierailija
7/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan lihoo 200-kiloiseksi polykystisten munasarjojen takia. 20 kg olisi uskottavampi tai se, että on vaikea ylläpitää normaalia painoa. Jos syö 5000 kaloria päivässä, niin lihoo väkisinkin.

Vierailija
8/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan lihoo 200-kiloiseksi polykystisten munasarjojen takia. 20 kg olisi uskottavampi tai se, että on vaikea ylläpitää normaalia painoa. Jos syö 5000 kaloria päivässä, niin lihoo väkisinkin.

Mulla sama sairaus plus muitakin sairauksia. Painan 118kg

Vierailija
9/9 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähenkilö on ihan ok, mutta sarja on melko turha. Hänen elämänsä on aikas tylsää seurattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi