Alkoi loma ja jäi niin hirveästi yksi työasia vaivaamaan
En saa asiaa tavallaan korjattua koska siihen liittyvä kollegakin jäi lomalle. Vaikea ihminen ja nyt pelkään että hän onnistuu taas syyttämään minua asiasta jne. Aivan hirveä olo. Olen muutenkin todella perfektionisti ja vaadin itseltäni täydellisyyttä. Arghh. Miksi pitää olla näin tarkkaan ja huomaan kaikki muidenkin tekemät virheet ja sitten otan niistä jotenin vastuun itselleni. Ja vielä näin loman alettua. :/ Miten tämän saisi unohdettua.
Kommentit (11)
Hoituisiko asia lähettämällä sähköpostia tuolle työkaverille? Jos ei hoidu, niin ala vain keskittyä muihin asioihin. Lue vaikka jotain.
Loppuunpalava persoonallisuustyyppi.
Jos et pysty vaikuttamaan asiaan mitenkään, niin miksi murehdit siitä? Ei se asia murehtimalla parane?
Laita pomolle viesti asiasta. Sen asia selvittää.
Yhdentekevää. Mikään työtehtävä ei ole sen arvoinen.
Jos et pysty asiaa korjamaan, niin sinun on vain se unohdettava. Murehdi sitten, kun menet takaisin töihin.
Hei, se on vaan työ, elämäsi on jossain muualla ja nyt olet lomalla. Anna olla. Asiat kyllä järjestyy.
Otat painetta siitä, että toinen on tehnyt virheen ja meinaat lomasi pilata sillä? Ei se asia kovin tärkeä voi olla jos sen pystyy jättämään loman ajaksi kesken. Nyt joku suhteellisuudentaju tuohon panikointiin.
No eihän tuo ole normaalia, että otat vastuun muiden tekemistä virheistä? Et kuulosta olevan kuitenkaan mikään pomo, joka on vastuussa?
Pilaat elämäsi tuolla tyhjänpäiväisellä murehtimisella. Tuskin se firma nurin menee siitä virheestä?
Mulla on toi sama. Juuri mietin, että saisipa työläppärin hetkeksi tähän auki, niin tekisin yhden unohtuneen työjutun. Mutta sisko, nyt on taas hyväksyttävä se tosiasia, että virheitä sattuu. Sitten ajatukset lomaan!