Mun mies, tai eroamassa me ollaan, on jossain viihteellä
Ja musta tuntuu niin pahalle. Kun tiedän että siellä se hakee itselleen uutta kumppania.
Satuttaa niin paljon.
Kommentit (12)
Muista tuntea myös vihaa. Otat oman illan ja käyt itsekin tarkistamassa markkinatilanteen. Sitten helpottaa. Paras kosto on olla vahva.
Kiitos. En halua tätä pahaa oloa. Tää on ihan kamalaa. Lähtisin itsekkin jonnekkin, jos ei olis lapsia huolehdittavana.
Entä jos markkinatilanne on surkea, enkä kelpaa kenellekkään. Enkä kyllä edes halua ketään.
Toi on niin totta. Muista tuntea myös vihaa. Se tunne tulee usein vasta ihan viimeisenä.
Mut onx tuo mies enää sun arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. En halua tätä pahaa oloa. Tää on ihan kamalaa. Lähtisin itsekkin jonnekkin, jos ei olis lapsia huolehdittavana.
Alatte jakaa hoitovuorot niin, että säkin pääset.
Olisit päästänyt sen silloin viihteelle kun se halusi mennä. Nyt se ei enää lupia kysele.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin totta. Muista tuntea myös vihaa. Se tunne tulee usein vasta ihan viimeisenä.
Mulla ekana.
Se on aina saanut mennä just niinkun on halunnut. Ikinä en ole aikuista ihmistä rajottanut menemisissään.
Oikeastaan en edes haluaisi mennä itse viihteelle. Ei kiinnosta. Ei huvita. Mutta pakkohan se vaan on poistua kotoa. Ettei näyttäis niin säälittävälle.
Tsemppiä. Jossain vaiheessa paha olo helpottaa. Valitettavasti se pitää vain elää läpi.