Onko Kirsi Ylijoki puuma, kun sillä on 20v nuorempi mies? Minusta ei.
Se ei katso ikää kun rakastuu. Olen tosi iloinen hänen puolestaan ja hän näyttää super onnelliselta instakuvissa.
https://www.esaimaa.fi/paikalliset/4701062
Kommentit (27)
Todellakin on. Puuma on jo 10v ikäerollakin, jos ero on noin päin.
Eikö puuma nimenomaan ole nainen, jolla on reippaasti nuorempi mies?
Kyllä Kirsi Ylijoki on puuma.
Urbaanisanakirjan mukaan: puumanainen on noin nelikymppinen ehkä hieman ylikin, hyvännäköinen, todennäköisesti onnettomassa kulissiavioliitossa elävä nainen, joka kaipaa äksonia
Kirsi on tuosta kaikkea muuta paitsi kulissiavioliitossa. Hänen avioliittonsa on jo päättynyt.
Minäkin olen iloinen, että hän on onnellinen. Mutta puuma hän silti on. Eikä siinä mitään pahaa ole.
Puuma = Cougar, nuoremmista miehistä kiinnostunut nainen.
Eihän tämä ole mielipidekysymys, kun sanalle on selkeä määritelmä olemassa. Kirsi on puuma ja se on ihan ok.
Eikö puuma tarkoita vanhempaa naista, jolla on seksisuhteita nuorempien miesten kanssa?
Eli eikös hän silloin ole vai mitä meinasit?
Kirsi on superkaunis kuvissa. Ei uskoisi että 53, näyttää 43 v ikäiseltä eli 10v nuoremman näköinen
Vierailija kirjoitti:
Eikö puuma tarkoita vanhempaa naista, jolla on seksisuhteita nuorempien miesten kanssa?
No kun ei tuo ole mitään puumailu seksiä. Se on katsos rakastunut.
Tiesittekö että puuma-mummo=nuorille miehille ehdotteleva vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä sitten? Voihan puumakin mennä jonkun kanssa naimisiin.
On se puuma. Tosin tosi soivapeli!! M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä lainkaan harrasta seksiä? Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että rakkaus sulkee pois seksin?
Kuuma muijahan tuo on. Saa ihan minkä ikäisen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen iloinen, että hän on onnellinen. Mutta puuma hän silti on. Eikä siinä mitään pahaa ole.
Ei tule kestämään kauaa
Mielestäni aivan sama onko puuma, cougar, etc. :D Antakaa rakastuneiden olla toistensa kanssa ja nauttia elämästä, yhdessä!
Itse olen samantyyppisessä suhteessa -tosin ollut jo 3v ajan, ja myös läheiset ja ystävät ovat sinut asian kanssa. Ei rakkaus katso ikää.
Terveisiä vaan tutuille :)
N52, M27
Kyllähän tuollainen on ihanaa, kun nainen on niin hyvännäköinen. Tuollaisissa suhteissa on pakosti paljon aitoa hellyyttä. Kyllä nuorempi mies tahtoo tuollaista upeaa kypsempää naista silitellä.
M32
Kaikki palstan miehet jotka haukutte että jo 40v ikäiset on pilalle rupsahtaneita, katsokaapa Kirsiä, 53 ja todella upea!
Kirsin toy boyksi alkaisin milloin vain. Pitäisikö kysyä? M48
Tuossa siis maksumuuri mutta jutun ingressistä asia selviää.