Mahapömppis ja mekko, ei taida onnistua eli jätän menemättä.
Huokaus, eihän tässä ole mitään iltamenoja ollutkaan sitten v.2019 eli sama kai se on jatkaa samalla linjalla😐🥺
Kommentit (14)
Korkeat alushousut/mutoilevat alushousut! Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Korkeat alushousut/mutoilevat alushousut! Suosittelen.
Olis juu sellaiset, mutta voin vain kuvitella kuinka olisivat kuumat huomisessa säässä...no, täytyy harkita, koska meno vasta illalla/yöllä ja mekko on tosi ohut ja liehuva+halkiotkin sivuilla.
Onneksi tilasin Luonkosilta talkkia joka tuoksuu miedosti raikkaalle ja pitää ihon kuivana ja raikkaana.
Ap
Mikä siinä mahapömpössä on niin kauheaa?
Huomenna meno vasta? Se pömppis ehtii laskeutua.
Anna mahan olla! Meillä kaikilla on maha. Kukaan ei kiinnitä huomiota sinun mahaasi, kun kaikki miettivät omia mahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna mahan olla! Meillä kaikilla on maha. Kukaan ei kiinnitä huomiota sinun mahaasi, kun kaikki miettivät omia mahojaan.
En mä kyllä mieti mun omaa mahaani. En toisaalta kyttää toistenkaan mahoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä mahapömpössä on niin kauheaa?
Se pömppömaha! Kärsin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna meno vasta? Se pömppis ehtii laskeutua.
Myöhäistä. Olisi kannattanut paastota jo useampi päivä. Helppo homma helteellä, kun ruoka ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä mieti mun omaa mahaani. En toisaalta kyttää toistenkaan mahoja.
No joo, tarkoitin että kaikki mahatraumatisoituneet miettivät omia mahojaan ja loput eivät mieti kenenkään mahoja.
Se kannattaa jäädyttää pois. Koska pömppämahan kanssa mikään vaate ei istu.
Mikä muu vaate kuin mekko olisi muka parempi, mitä ihmettä???!!!!
Joskus se kuitenkin täytyy paljastaa. Siis miehelle. Kannattaa olla rehellisesti pömppis, niin kyseistä tilannetta ei pääse koskaan syntymään. Miehethän pitävät tunnetusti kapeauumaisista ja litteävatsaisista naisisista.
N50
Mullakin on:( kiva kun mitkää kivat vaatteet ei näytä hyvältä päällä