Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluisin päästä eroon napostelusta

Vierailija
01.07.2022 |

mitä keinoja siihen ehdottaisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ruokaa ajan kanssa ja istut rauhassa syömään - jos on perhettä niin koko perhe voi syödä pitkän kaavan mukaan yhdessä.

Kun pilkot kasvikset alusta lähtien, odotat että kypsyy uunissa, katat, siivoat yms niin ei jää mieleen napostella.

Vierailija
2/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-ajat määrineen; toimii saletisti, jos ei ole naposteltavaa kaapeissa. Tarvittaessa käy ulkona syömässä ja kotona ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi proteiinia ruokaan. Otat ison lasillisen vettä kun tekisi mieli vähän jotain.

Vierailija
4/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt tarpeeksi oikeaa ruokaa. Aamupalalle jo jotain proteiinipitoista, vaikka kananmunaa.

Sitten pitää pohtia naposteleeko siksi, että on nälkä, tylsää, paha mieli, tapa? Sitä pitää sitten pohtia ja valita toimintatapa syyn mukaan.

Vierailija
5/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu napostelun syystä.

Miksi napostelet?

Minä esimerkiksi syön välillä turhaan ja huonoa ravintoa (herkkuja) yksinäisyyteen, eli minulla turhan syömisen hillitsijänä toimii tarpeeksi tyydyttävä sosiaalinen elämä.

Jos olen yksinäinen ja seuran puutteessa enkä tee asialle oikeasti jotain, saatan esim. katsella sarjoja ja/tai pyöriä somessa ja mässätä.

Vierailija
6/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu napostelun syystä.

Miksi napostelet?

Minä esimerkiksi syön välillä turhaan ja huonoa ravintoa (herkkuja) yksinäisyyteen, eli minulla turhan syömisen hillitsijänä toimii tarpeeksi tyydyttävä sosiaalinen elämä.

Jos olen yksinäinen ja seuran puutteessa enkä tee asialle oikeasti jotain, saatan esim. katsella sarjoja ja/tai pyöriä somessa ja mässätä.

Typerin ja toisaalta hyväksyttävin syy napostelulle.