Puhutaan että rahat ei riitä mihinkään bensan ja ruoan kallistuttua - miten kaikki ovat kuitenkin ulkomaanmatkoilla?
Kommentit (126)
Ulkomaanmatkoja kaupitellaan puoliväkisin ja siksi jokainen media kertoo että pitää matkustaa ulkomaille... muuten turismista saatavat rahat eivät pyöri ja etenkin pieni rikkaiden ryhmä saa niistä aina siivun... sitten kun miettii mitä voi tapahtua ulkomailla:
-sairastuminen ulkomailla
-rikolliset ulkomailla, jopa lasten sieppaajat
-ruokamyrkytykset
-varastettu passi
-myrkylliset hyönteiset ja käärmeet, tappavia....
-korona on täysin haudattu otsikoista eri maissa
-lento-onnettomuus jos sattuu kohdalle = kerrasta vainaa
Noilla alkuun 😉
Vierailija kirjoitti:
Bensa on kallista mutta mopoilla rällätään päivät ja yöt ja viikonloput vesiskoottereilla, kallistapa on
Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Juhannuksena moottoriveneet pyöri saaristossa, ihmiset pitää autoja tyhjäkäynnillä marketin pihassa, jotta on kiva istua sisällä odottamassa, kun ilmastointi pyörii.
Sitten tosiaan mopot, vesiskootterit, mökkireissut jne.
Yllättävän monella on katumaasturi kauppakassina.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo näkyny elintasossani vielä mitenkään mämä asiat vaikka tienaan vain reilut 2000 euroa bruttona.
Mulla kyllä näkyy. Ostin k-marketista kokiksen, kolmioleivän, hammaslankaa ja kaksi putelia kuivashampoota.
29,90 maksoi.
Onneksi olen saanut vuoden vaihteessa uuden määräaikaisen sähkösopimuksen ennen kuin hinta nousi.
Kotoa olisi tarkoitus lopettaa laajakaista ja alkaa jakaa nettiä puhelimesta. Vielä kun oma puhelin sammahtaa, niin vaihdan kokonaan työpuhelimeen, jää sekin lasku pois.
Pyörä kyllä pitäisi hankkia, jotta saisi joukkoliikenteen maksuja pienennettyä.
Oletko tosiaan noin typerä aasi? Ajatteletko, että sama porukka valittaa polttoaineen hinnasta ja lentelee samalla?
Italia, tylsä maa