Kriittinen tarkastelu Raamattuun - Mitä yleensä ei kerrota
Oliko Pyhä Öljy kannabista? Hyvin mahdollista. Resepti löytyy Raamatusta, sitä ei käytetty päihdetarkoituksessa
Kuka on Amen ja Egyptin jumaluudet
Mikä oli alkuperäinen Pyhä maa - pyramidit ja Egypti
"
Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku"
"keskellä Egyptin maata ja sen rajalla Herran patsas. 20Ja se on oleva merkkinä ja todistuksena Herralle Sebaotille Egyptin maassa; sillä he huutavat Herraa sortajain tähden, ja hän lähettää heille vapauttajan ja puolustajan, joka pelastaa heidät."
24Sinä päivänä on Israel oleva kolmantena Egyptin ja Assurin rinnalla, siunauksena keskellä maata, 25sillä Herra Sebaot siunaa sitä sanoen: "Siunattu olkoon Egypti, MINUN KANSANI, ja Assur, minun kätteni teko, ja Israel, minun perintöosani".
Oliko Mooses faarao Ankthenamon? Onko Israel Isis, Ra ja El ( Elohim )
Sijaitsiko liiton arkki Gizan pyramidin sisällä? Onko Egyptin Luxor oikea Salomonin temppeli?
Kuppasivatko Roomalaiset Raamattua mieleisekseen?
Eikö Eufrat ja Tigris ole pikkupuroja mahtavan Niilin rinnalla? Eikö se olisi paras alkuperäinen Eedenin paratiisi? Lähi-itä on pelkkää karua autiomaata Niilin ympäristöön verrattuna. Miksi Jeesus meni Egyptiin lapsena ( pakenivat Herodesta, mutta miksi juuri sinne )? Onko aikoinaan valkoiseksi kalkittu Giza oikea Siinain vuori? Miksi heprealaiset ravasivat vähän väliä Egyptissä? Miksi kristinuskon nimissä parituhatta vuotta ollaan ladattu ihmisiä, että saatiin se leviämään?