Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran punkkilääke Vectra 3d??

Vierailija
01.07.2022 |

Ostin koiralle Vectra 3d punkkilääkkeen missä on kolme pipettiä. Osaako joku neuvoa käytetäänkö ne siis kaikki kerralla vai yksi kerrallaan. Koira painaa 5 kg ja paketissa lukee 4-10 kg painoisille koirille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ne kaikki kerralla

Vierailija
2/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Onks kukaan käyttänyt koiralle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne varmasti laitetaan yksi kerrallaan! Teho kestää kuukauden joten paketissa on koko kesäksi.

Vierailija
4/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kerralla laiteta. Lue ohje! Löytyy pakkauksesta

Vierailija
5/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 19.6. koiralleni Vectra 3d - punkkilääkettä ohjeen mukaan hännäntyvestä niskaan (yhden pipetin). Koiralle tuli melko pahat ärsyty- ja kutinaoireet. Pesin koiran kahteen kertaan (peräkkäisinä päivinä) ja laitoin alueelle Hydrokortisoni-voidetta. Soitin myös Evidensia Kouvolaan saadakseni ohjeita, mitä voin tehdä auttaakseni koiraa, mutta sieltä vain sanottiin, että omistajan on vain seurattava tilannetta ja itse päätettävä, mitä tehdä? Häh? Eikö Evidensiasta saa parempaa apua? Nyt 23.6. tilanne hieman rauhoittunut eikä koira pyri koko ajan selkäänsä kirputtamaan.

Varoituksena siis, että tästä punkkilääkkeestä voi aiheutua usean päivän ajan ärsytystä levitetylle alueelle. Aiemmin käyttämästäni punkkivaleluliuoksesta ei ole tullut mitään vastaavaa, eikä koirani ole mielestäni mitenkään kovin herkkäihoinen. En siis enää käytä tätä ainetta eikä sitä kannata käyttää, jos tietää koiran olevan herkkäihoinen.

Vierailija
6/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sitä ja koirieni punkkilääkkeet ostan ulkomailta. Suomessa on ryöstöhinnat. Näin olen jo tehnyt viimeiset 10 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi