Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison nolot tavat?

Vierailija
01.07.2022 |

Onko puolisollasi tapoja, jotka nolottavat sinua? Saa avautua.

Saa myös kertoa myös, jos mm. olet yrittänyt tuoda nolostumisesi ilmi ja neuvonut toista toimimaan toisin. Vai puhalteletko itseksesi tai yritätkö olla huomaamatta?

Minua nolottaa kumppanin tapa nyökytellä päätään kuin vieteriukko, kun hän kuuntelee jotakuta ja haluaa osoittaa olevansa samaa mieltä. Pari nyökkäystä riittäisi, mutta niitä tulee 20. Se antaa hänestä todella levottoman kuvan. Piirteelle ei voi oikein mitään, kun se tulee häneltä niin luonnostaan. Halusin vain päästä avautumaan siitä tänne, jotta sen hyväksyminen olisi taas hetken aikaa helpompaa. Avautukaa te muutkin, olkaa hyvät. :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni notkuu kaikki päivät Vauva-palstalla. Tämä nolottaa minua suunnattomasti.

Vierailija
2/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelee avoimesti ja nauraa päälle, mutta toisaalta tulee sellaisesta kulttuurista, jossa pieruhuumori on melkeinpä ainoa olemassa oleva huumori. Työpaikalla en usko pierevän, eikä yleensä piere julkisilla paikoilla, joissa on muita ihmisiä tai joissa ollaan sisätiloissa, mutta perheen ja sukulaisten kesken (suvussa tietenkin muita samasta kulttuurista peräisin olevia) ja kun vaikkapa käydään kävelyllä eikä ole ketään välittömässä läheisyydessä. Pörisee, muttei haise, niin pierköön, pysyy vatsakin kunnossa. Kotona ei nolota, mutta muiden seurassa tuppaa nolottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä ei ole vielä ilmennyt nolottavuuksia, mutta ex oli sarkastinen ja rakasti sitä, kun sai käydä pitkiä keskusteluita sellaisten ihmisten kanssa, joita piti tyhmänä... "Alentui" heidän tasolleen ja nautti siitä, kun sai tehdä pilkkaa ilman, että toinen ymmärsi.

Vierailija
4/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuskumpassa ottaa aina puheeksi mun penikseni ja sen mittavan koon.

Haluaisin olla ihmisille muutakin kuin iso kulli.

Vierailija
5/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa kun mieheni puhuu "tiskirätistä" kun pitäisi puhua siivousliinasta.

Vierailija
6/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskelee avoimesti ja nauraa päälle, mutta toisaalta tulee sellaisesta kulttuurista, jossa pieruhuumori on melkeinpä ainoa olemassa oleva huumori. Työpaikalla en usko pierevän, eikä yleensä piere julkisilla paikoilla, joissa on muita ihmisiä tai joissa ollaan sisätiloissa, mutta perheen ja sukulaisten kesken (suvussa tietenkin muita samasta kulttuurista peräisin olevia) ja kun vaikkapa käydään kävelyllä eikä ole ketään välittömässä läheisyydessä. Pörisee, muttei haise, niin pierköön, pysyy vatsakin kunnossa. Kotona ei nolota, mutta muiden seurassa tuppaa nolottamaan.

Sulla on sitten pohjalainen vaimo.

Vierailija
7/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilainen?

Vierailija
8/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaa muiden kuullen, tönii jossain kassajonossa, että en vaihtaisi myyjän kanssa sanaakaan, naureskelee kun itken, ei lohduta. Ja kyseessä mies, joka näitä harrastaa.

Vierailija
9/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-muijan huulet liikkui vaikka sillä ei ollu mitään sanottavaa. Nykyinen ihan OK

Vierailija
10/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa muiden kuullen, tönii jossain kassajonossa, että en vaihtaisi myyjän kanssa sanaakaan, naureskelee kun itken, ei lohduta. Ja kyseessä mies, joka näitä harrastaa.

Miksi ihmeessä olet hänen kanssaan?

Vierailija
11/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa kun mieheni puhuu "tiskirätistä" kun pitäisi puhua siivousliinasta.

Myös minä puhun rätistä. Olen siis nolo.

Vierailija
12/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVAUTUA, ai että mä inhoan tota sanaa.

Helvet, kaikki nykyään avautuvat:((

Vierailija
13/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistiset ja muut syrjivät vitsit. Olen monesti sanonut että voisi lopettaa ne. Eikä siis ole rasisti tai homofoobikko tai muutakaan niin en tajua miksi pitää väen vängällä antaa itsestä sellainen kuva

Vierailija
14/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhuumori täälläkin... pierun päälle pitää aina hihittää tai heittää joku 'hauska' kommentti. 🙄 Ei sentään seurassa sitä tee, paitsi ehkä kun on hänen kavereitaan vain paikalla.

Vierailija
15/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää aina mökkipitäjän kaupassa kun vaimo pyytää hakemaan pattereita radioon. Paristot kuuluu radioon ja patterit tykistöön.

Vierailija
16/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AVAUTUA, ai että mä inhoan tota sanaa.

Helvet, kaikki nykyään avautuvat:((

ex vaimon jalat ei avatunut

Vierailija
17/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kutsuu sisustustikkaita rappusiksi. Todella noloa jos on vieraita vielä paikalla.

Vierailija
18/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kutsuu 65 euron Marimekon pinnoitettua pöytäliinaa vahakankaaksi. 

Vierailija
19/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyljepomppumies. Tarvitseeko sanoa enempää?

Vierailija
20/35 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyljepomppumies. Tarvitseeko sanoa enempää?

...Mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi