Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatuilla naisilla käy flaksi tinderissä?

Vierailija
01.07.2022 |

Olen lapseton parisuhdetta kaipaava lempeäluonteinen nainen, ollut vuosia sinkkuna vastentahtoisesti. Minulla on ihan luonnollisia ja kauniita kuvia tinderissä ja esittelyssä lukee, että etsin kilttiä ja hyvää miestä parisuhteeseen. Saan tosi vähän viestejä miehiltä ja usein keskustelu tyssää jo siinä vaiheessa, kun vastaan miehen tervehdykseen. Matchini ovat ihan tavallisia, vaatimattoman näköisiä miehiä. Ne muutamat hyvännäköiset, joiden kanssa matchaan, osoittautuvat nopeasti luonnehäiriöisiksi.

Sen sijaan tuttuni, joka on 2 lapsen äiti, naimisissa ja avoimessa parisuhteessa hukkuu miehiltä saamiinsa viesteihin. Kaiken lisäksi hänellä on kuvaton profiili.

Itse painan kuvattomille sekä varatuille miehille aina ruksia, joten ihmettelen, mitä miesten päässä liikkuu, kun kelpaa nainen kuin nainen, vaikkei olisi kuvaa, kunhan on varattu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kannata tinderissä sanoa hakevansa vakavaa parisuhdetta. Se pelottaa monet miehet loitolle, koska suurin osa miehistä on sitoutumiskammoisia. Heidän pitää saada metsästysvietti päälle. Eli olet saalis, jota on vaikea saada kiinni. 

Vierailija
2/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tuttu nainen, joka oli juuri eronnut parisuhteesta, etsi vain mukavaa ajanviettoa tinderistä ja sanoi suoraan, ettei ole valmis suhteeseen. Eipä aikaakaan, kun tuli hyvä mies vastaan ja he ovat nyt seurustelleet vuosia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies, jollaista haet, ei ole Tinderissä? Ikinä tullut mieleesi?

Vierailija
4/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten käy flaksi niillä naisilla, jotka sanovat vain haluavansa seksiä. Ei edes tarvitse olla hyvännäköinen tai nuori. Niistä matcheista voi sitten valita parhaat päältä. Ja vaikkei mies itse tajuaisi kaipaavansa parisuhdetta, muuttuu pelin henki, kun hänellä menee metsästysvietti päälle huomatessaan, miten suosittu nainen on. 

Vierailija
5/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies, jollaista haet, ei ole Tinderissä? Ikinä tullut mieleesi?

Missäs sitten? Ei ole tullut normaalielämässä vastaan. Kaikkihan ovat nykyään tinderissä ja olen kuullut monista, jotka ovat aloittaneet parisuhteen tutustumalla tinderissä. Ap

Vierailija
6/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tosissaan sellaisen miehen, joka on varattujen naisten perään? Eikö kannata mieluummin olla rehellinen oma itsensä, niin antaa mahdollisuuden miehelle, joka etsii itsekin vakavaa parisuhdetta. Vaihtoehtoja on ehkä selvästi vähemmän, mutta niissä vaihtoehdoissa on laatumiehiä eikä pilvin pimein mitä tahansa parisuhteeseen kykenemättömiä p*un vonkaajia. 

Vierailija
7/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kannata tinderissä sanoa hakevansa vakavaa parisuhdetta. Se pelottaa monet miehet loitolle, koska suurin osa miehistä on sitoutumiskammoisia. Heidän pitää saada metsästysvietti päälle. Eli olet saalis, jota on vaikea saada kiinni. 

Suurin osa miehistä eivät ole sitoutumiskammosia, mutta Tinderissä heitä todennäköisesti on prosentuaalisesti aika iso määrä. Omina sinkkuvuosinaan tapasin kyllä aivan ihania, sitoutumiskykysiä miehiä Tinderistä joiden kanssa ei natsannut, että ihan täysiä mulkvisteja jotka hakivat aivan pelkkää sänkyseuraa ja horisivat siinä samalla kihloista ja perheestä jotta pääsivät nopeammin sänkyyn. Elämänkumppanini löysin kuitenkin lopulta seksiä käsittelevältä kansainväliseltä keskustelupalstalta :D :D Oh the irony.

Vierailija
8/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matchini ovat ihan tavallisia, vaatimattoman näköisiä miehiä"

Ehkä tässä onkin virheesi. Olet pitänyt rimaa ihan liian alhaalla. Kannattaisiko painaa sydäntä vain niiden miesten kohdalla, joihin tunnet oikeasti vetoa. Koska treffeillä mies kyllä vaistoaa, jos olet vain tyytynyt häneen, kun et muutakaan saanut. Silloin ei synny sitä kuuluisaa "kemiaa". 

Vierailija
9/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että miehet eivät Tinderissä pääsääntöisesti hae parisuhdetta, joten varatuilla on enemmän vientiä. Varmaan on poikkeuksiakin mutta ne pitää sitten etsiä sieltä massasta. Eikös ne miehet kirjoita kuvaukseensa hakevansa vakavampaa suhdetta vai löytyykö näitä ollenkaan? (Itse en Tinderiä käytä...)

Vierailija
10/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelien pelaaminen ei sovi luonteelleni. Miehen pitää arvostaa minua tällaisena aitona ja parisuhteesta haaveilevana kuin olen. Olen mieluummin vaikka sinkku kuin että alkaisin esittämään jotain, mitä en ole. Ap

Vierailija
11/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkäävät takertuvia, epäitsenäisiä naisia.

Itsekin naisena pelkään takertuvia, epäitsenäisiä kumppaniehdokkaita. Haluan ehdottomasti ensin testailla fyysisen, arkisen ja henkisen sopivuuden ennen kuin voin edes sanoa seurustelevani. Eli ensitreffeiltä rakkaussuhteeseen is not my way.

Vierailija
12/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kaunis/nätti?

Kontrollikysymys.

Vierailija
13/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet vaistoavat, että arvioit heitä ulkonäön perusteella.

Et vaikuta kovin kiltiltä.

Vierailija
14/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei arvioi ketään Tinderissä ulkonäön perusteella. BYH H HHH H EEEEH !

Vierailija
15/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos arvioi jonkun vaatimattoman näköiseksi, miksi ihmeessä pitää pyyhkäistä oikealle?

Eri asia, jos on kivan näköinen, vaikkei superkomea, lempeä katse, hauska hymy. Silloin en sanoisi vaatimattoman näköiseksi.

En itsekään ole mikään missi, mutta olen suhteessa ihmisen kanssa, jonka ulkonäöstä pidän. Enkä kuvaile häntä ikävällä tavalla.

Vierailija
16/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät takertuvia, epäitsenäisiä naisia.

Itsekin naisena pelkään takertuvia, epäitsenäisiä kumppaniehdokkaita. Haluan ehdottomasti ensin testailla fyysisen, arkisen ja henkisen sopivuuden ennen kuin voin edes sanoa seurustelevani. Eli ensitreffeiltä rakkaussuhteeseen is not my way.

Tämäkin on totta. Takertuvuus saa torjumaan.

N44

Vierailija
17/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset eivät soittele perään.

Vierailija
18/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelien pelaaminen ei sovi luonteelleni. Miehen pitää arvostaa minua tällaisena aitona ja parisuhteesta haaveilevana kuin olen. Olen mieluummin vaikka sinkku kuin että alkaisin esittämään jotain, mitä en ole. Ap

Se nyt vaan on tyhmää. Tuolla periaatteella ei ensinnäkään saada parhaita miehiä, mutta oma on valintanne. Sivusta

Vierailija
19/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla minusta saa takertuvan ja epäitsenäisen kuvan? Sanomalla, että haaveilen vakavasta parisuhteesta? Eikös suurin osa ihmisistä haaveile viettävänsä elämänsä rakkaan kumppaninsa kanssa? 

Kuvailisin olevani poikkeuksellisenkin itsenäinen. Olen asunut vuosia yksin, matkustelen yksin ja teen kaikkea muutakin yksin. En ole koskaan ollut mikään laumasielu, vaan nautin myös yksin olosta. Mutta ei ihmistä ole koko elämäksi tarkoitettu olemaan yksin. 

Ap

Vierailija
20/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos arvioi jonkun vaatimattoman näköiseksi, miksi ihmeessä pitää pyyhkäistä oikealle?

Eri asia, jos on kivan näköinen, vaikkei superkomea, lempeä katse, hauska hymy. Silloin en sanoisi vaatimattoman näköiseksi.

En itsekään ole mikään missi, mutta olen suhteessa ihmisen kanssa, jonka ulkonäöstä pidän. Enkä kuvaile häntä ikävällä tavalla.

Siksi, että kivannököiset miehet ovat hyvin harvassa. Arvostan miehessä muutakin kuin ulkonäköä. Haluan antaa mahdollisuuden niille vaatimattomankin näköisille miehille, koska hyvä sydän ratkaisee. Jos on hyvä profiiliteksti, niin olen valmis tyytymään ulkonäöllisesti vaatimattomampaan. Pääasia, ettei ällötä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi