Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun molemmat puolisot ovat masentuneita?

Vierailija
01.07.2022 |

Mies syö lääkkeitä ja ottaa työharjoittelusta vapaapäiviä. Hänellä on diagnosoitu aivovamma ja kiitos lääkkeiden meillä ei ole mitään seks. kanssakäyntiä enää. Minä luin tutkinnon ja tein omat harjoitteluni sekä sain töitä.

Olen tyytyväinen kun sain nuo aikaan, mutta tuntuu että meistä olen se jonka päälle kaikki kaatuu: työt, laskujen maksu, ruokapuolen suunnittelu yms. Olen jo ennestään ollut masentunut ja ahdistunut, mutta jos väsyn niin ei meillä kukaan hoida kunnolla koko taloutta vuokranmaksusta lähtien.

Nyt harjoitteluni vaihtuu palkkatyöksi 30 ja/vko josta tulee vakituinen työ koeajan jälkeen. Tuntuu kyllä että mennään jo nyt äärirajoilla ja räjähdän vähän väliä kotona. Raivoan.

Lääkäreiden apu on ollut usein sitä että minunkin olisi syötävä lääkkeitä ja keskusteltava. Minusta se että pitää sopia niitä käyntejä, keskustella ja syödä lääkkeitä jotka lihottavat ja vievät halut vain lisää taakkaani.

Töissä ei kukaan tiedä, että saatan miettiä it sa ria päivät pitkät. Tai hakata itseäni. Mutta jos me kumpikin jäädään kotiin niin kohta on asiat vielä huonommin. Tuntuu että elämä on umpikuja. Rakastan puolisoani enkä voi lähteäkään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin ajatella omaa parastaan. Kuulostaa siltä, että sinulle parasta olisi erota miehestä ja hankkiutua mahdollisimman pian terapiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla