Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiön lavuaarin alla oleva putkiston tiiviste vuotaa

Vierailija
01.07.2022 |

Ja mieheni mielestä se on minun vikani koska olen lisännyt talouden veden kulutusta.

En tiennytkään, että putkistoihin tulee vuotovaaran vuoksi laskea mahdollisimman vähän vettä.

Hölmö minä. Nyt olen viisaampi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt olisi ajankohtaisempaa korjata se vuoto, vaikka sinun omin pikku kätösin kuin ihmetellä syytä. Kyllä, sinä osaat tehdä sen kun minäkin olen osannut. Haastavinta on päästä sinne altaan alla olevaan pieneen tilaan korjaamaan sitä.

Tarkemmin ajatellen, onkohan tämä ainoa asia, jossa mies syyttelee sinua?

Vierailija
2/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt olisi ajankohtaisempaa korjata se vuoto, vaikka sinun omin pikku kätösin kuin ihmetellä syytä. Kyllä, sinä osaat tehdä sen kun minäkin olen osannut. Haastavinta on päästä sinne altaan alla olevaan pieneen tilaan korjaamaan sitä.

Tarkemmin ajatellen, onkohan tämä ainoa asia, jossa mies syyttelee sinua?

Tokkopa tuota korjaamaan on syytä alkaa. Hanat, lavuaarit ja putkistot ovat joutenoloa varten. Ikään kuin koristeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt hänen kanssaan lapsiakin? Taitaa kohta sulla olla perheessä useampi, joilla on erikoisia syy-seuraus kommentteja, ja sinä olet syyllinen.

Vierailija
4/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte asuntoyhtiössä, niin soita huoltomies poistamaan ongelma. Jos taas omakotitalossa, niin voivoi, kun olet valinnut tuollaisen miehen itsellesi. Täältä käsin emme me vauvapalstalaiset voi teitä auttaa! Tänne ei kannata tuollaisia valittaa, ainakaan ilman osoitetietoa.

Vierailija
5/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kutsua huoltomies tai soittaa putkifirmaan, jos omatoiminen kiinteistö.

Vierailija
6/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee vesivahinko tai on jo tullut, riippuen vuodon määrästä. Heti korjaukseen.

Vierailija
7/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! SOITA :

Kiinteistöhuolto on tai putkimiejillr Ammattilaisille

Eikä ole sinun syy, vanhoissa taloissa on aina jotakin vikaa!

Vierailija
8/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se mahdoton ajatus että kun käyttö lisääntyy, kuluminen kasvaa.

Naisillehan rahakin lisääntyy mitä enemmän sitä käyttää.

"Jos sulla on varaa kalliiseen autoon, on sulla oltava myös varaa asiaan X ja Y".

Vierailija
9/9 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut omakoti talo? Prisma saat sihen uden tiivisteen halvalla. Osat sen itsekin vaihtaa. Jos asut vuokra,osake,rivitalot,Teillä on huoltomiehet.Heille soitaman heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi