Tv:ssä tänään: huuliharppuostaja. Aiotko katsoa miehekästä Charles Bronsonia?
Kommentit (14)
Miten tuo leffa menikään - ostiko se lopulta sen huuliharpun vai ei? En jaksais kattoa.
Kauppias: Osta hyvä huuliharppu, vain $1.50, special price only for you.
Bronson: Minun ei pitäisi, mutten voi vastustaa kiusausta. Otan kaksi saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo leffa menikään - ostiko se lopulta sen huuliharpun vai ei? En jaksais kattoa.
hyvä yritys. en aio spoilata loppu ratkaisua. Henry Fonda taisi olla myyjänä...
Vierailija kirjoitti:
Kauppias: Osta hyvä huuliharppu, vain $1.50, special price only for you.
Bronson: Minun ei pitäisi, mutten voi vastustaa kiusausta. Otan kaksi saman tien.
Bronson on sen verran kova jätkä että soittaa kahta samaan aikaan. arvatkaas mihin hän laittaa sen toisen vinkumaan?
Tuli katsottua nuo sen verran monta kertaa 70/80-luvuilla että antaa olla.
Se helavatan soundtrack saa edelleen ihon kananlihalle ihastuksesta. Viimeksi juhannuksena nostalgisoin isäni kanssa (joka esitteli tämän ikimuistoisen leffan minulle) ja molemmille tuli tippa linssiin. Kiitos isä.
Itsekin ostin joskus nuorempana huuliharpun Musiikki-Fazerilta. Taisi olla samoihin aikoihin kun tämä elokuva ilmestyi.
Jaa enpä tiedä. Onhan se hyvä, mutta dollaritrilogiasta ainakin Hyvät, pahat ja rumat on minusta parempi.
Vierailija kirjoitti:
Se helavatan soundtrack saa edelleen ihon kananlihalle ihastuksesta. Viimeksi juhannuksena nostalgisoin isäni kanssa (joka esitteli tämän ikimuistoisen leffan minulle) ja molemmille tuli tippa linssiin. Kiitos isä.
5:15
Komea hirsipuu ja maisema.
Mielestäni paras länkläri. Vuosi oli 1968.