Kuinka paljon maksat vuokraa, ja millainen on asuntosi?
Itse maksan 890e 55 neliön kaksiosta itä-vantaalla.
Kommentit (39)
45 neliön kaksio Espoon keskustassa. 750e. Olisi kai ollut halvempiakin mutta otin ensimmäisen minkä sain kun oli huono tilanne
749e, johon sisältyy myös vesimaksu. Neliöitä 80, lasitettu parveke, keskustaan reilu km. N. 100 km Helsingistä.
49,5 neliöö ja vuokra 600. lasitettu parveke ja ilmalämpöpumpu.kirkkonummi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
769e ja 75 neliötä Helsingissä.
"Helsingissä". Keskustaan 20+ km?
Kyllähän tuo on ihan mahdollista varsinkin jos Hekan kämppä. Mulla samankokoinen 860 ja keskustaan 10km.
Hyvinkää/102m2. Töihin Vantaalle 25min automatka. Vuokra 1100e sis. kaiken (pl. sähkö n. 70e/3kk). 3*MH, olohuone, KHH, keittiö johon mahtuu ISO ruokapöytä, sauna, 2*WC, kiva piha + varastot
En ikinä muuttaisi helsinkiin
Yksiö Kampissa, 33 neliötä, maksan 178 e/kk vuokraa eli vastikkeen verran. Omistajana on 18v veljeni, joka vähän sijoitti rahojaan 4 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Maksan luonnossa, 2x kuussa vuokraisännälle.
Kaksio, 47 neliöö, Tampereen keskusta.
Kallista toosaa. Vai ootko mies?
Ihmettelen näissä ketjuissa aina Joensuun korkeita vuokria. Mikä hitto siellä maksaa?
30,5 saunallinen yksiö EI alkovia
Huono äänieristys, on terassi ei lasitettu.
492,50€
Ei kuulu sähköä joutuu maksaa sähkönsiirtomaku vielä erikseen , ja kerran vuodessa vesimaksu 200€
Valmistunut 2018 vuokra- rivitalo,
Pohjois- Pohjanmaalla alle 2000: n asukkaan pikkukunnassa.
2: n tunnin ajomatkan päästä Oulusta.
Teollistunein kunta.
1000e / kk
Koillis-Helsinki
77 m2
3h+k+p
62 neliön puutaloasunto, vuokra 620e. Asun miehen kanssa ja maksetaan puoliksi. Turku.
Vierailija kirjoitti:
62 neliön puutaloasunto, vuokra 620e. Asun miehen kanssa ja maksetaan puoliksi. Turku.
Lisään vielä että virallisesti neliöitä on 50 koska vinokattoista ja ikkunatonta yläkertaa ei lasketa neliöihin. Meillä on se kuitenkin ihan asuinkäytössä, makkari ja vaatehuone siellä.
830 €, (vesi, autop. ja saunavuoro kuuluu) 80 m2 kolmio, Jyväskylä (pari kilsaa keskustaan).
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näissä ketjuissa aina Joensuun korkeita vuokria. Mikä hitto siellä maksaa?
Täällä on paljon opiskelijoita. Ja ei tartte mennä kuin 3-5 km keskusta poispäin niin vuokra tippuu jo kivasti
0e vuokraa, mutta muita kuluja käytön mukaan.
Paritalon puolikas, 2 h ja tupakeittiö, kylppäri.
Saan asua tässä ilmaiseksi niin kauan kunnes kuolinpesä jaetaan. Vuokraksi teen lumityöt, kesällä puutarhatyöt, huolehdin lämmityksestä. Pidän talon asuttuna. En tiedä koska pesä jaetaan, olen tässä asunut jo yli 10 vuotta. Hyvin on rahaa kertynyt säästöön, niin että jos lähtö tulee, niin katto on jostain helposti ostettavissa pään päälle.
610e tosi kiva 56 neliön kaksio Naantalissa. Ja minulla Turun keskustassa kolme yksiötä, joiden tuotoilla maksan helposti vuokrani. Koti, jossa asuu on vain kuluerä, joka ei tuota mitään.
650e, 50neliötä, just valmistunut talo, lasitettu parveke,ikkunoita kahteen suuntaan, työpaikka parin sadan metrin päässä, kauppakeskus parin sadan metrin päässä, kulkuyhteydet todella hyvät, pk seutu.