Kokematon mies on huono vaihtoehto koska esim. kuukautiset tulevat aivan uutena asiana
Kommentit (16)
Mä aloin seurustella poikaystäväni kanssa lukiossa eikä kummallakaan ollut mitään kokemusta. Miehelle ei kyllä menkat tulleet yllätyksenä, kun hän oli jollain bilsan tunnilla kirjoittanut esseevastauksen kuukautiskierrosta.
Miksi täällä on näin vajaaälyiset jutut?
Näinhän se on. Tulee ihan puun takaa.
Vaikka itse olen noin 40 vuotias ja ns. kokematon kun en ole eläessäni ollut parisuhteessa, niin en muista yhdenkään naisen väittäneen mitään siitä miten paljon tai miten vähän tiedän kuukautisista. - Mutta muuten osa heistä joille on avoimesti kertonut oman "kokemattomuuteni" ovat kyllä tulleen sivaltaneeksi vähintäänkin hämmentävillä kommenteilla, kuten onko minua lapsena käytetty hyväksi, tai olenko kuitenkin homoseksuaali, joka kaipaa kulissiliittoa tai uskovainen eli voisinko kuitenkin harrastaa seksiä ilman papin aamenta.
Sitten myös se mainittiin haitaksi kun kaikki seksiasennot ovat aivan vieraita.
Kyllä minä sen tiedän, että sieltä pillusta tulee joka kuukausi verta vaikka en ole koskaan elävää, alastonta naista edessäni nähnyt saatika päässyt panemaan. En sentään ihan kiven alla ole elänyt!
Etkä ala sille Bulgarian neidolle sepustamaan menkoista ja asennoista. Juttele kuin juttelisit äidillesi tosin tätä pannaan.
Tuo nyt on tuollainen valkoinen valhe kun ei kehdata sanoa oikeita syitä.
Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä!
Vierailija kirjoitti:
Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä!
Rekkamies saa ihan rauhassa ajella koska ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olen noin 40 vuotias ja ns. kokematon kun en ole eläessäni ollut parisuhteessa, niin en muista yhdenkään naisen väittäneen mitään siitä miten paljon tai miten vähän tiedän kuukautisista. - Mutta muuten osa heistä joille on avoimesti kertonut oman "kokemattomuuteni" ovat kyllä tulleen sivaltaneeksi vähintäänkin hämmentävillä kommenteilla, kuten onko minua lapsena käytetty hyväksi, tai olenko kuitenkin homoseksuaali, joka kaipaa kulissiliittoa tai uskovainen eli voisinko kuitenkin harrastaa seksiä ilman papin aamenta.
Nuo sivallukset, ivailut ja naureskelut ovat kyllä aina yhtä ennalta-arvattavia. Ihmisten on vaikea hyväksyä erilaisuutta tietyissä asioissa ja suurin osa ajattelee kaikkien ihmisten kokeneen samat asiat samassa ajassa.
No jos miehelle tulee kuukautiset niin onhan se yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sivallukset, ivailut ja naureskelut ovat kyllä aina yhtä ennalta-arvattavia. Ihmisten on vaikea hyväksyä erilaisuutta tietyissä asioissa ja suurin osa ajattelee kaikkien ihmisten kokeneen samat asiat samassa ajassa.
Sehän se ikisinkkuudesta tekeekin raskaan. Joudut tai saa kokea ja tuntea ja käsitellä monet sellaiset asiat yksin, joista monet haluaisit jakaa yhdessä Sen Yhden ja Erityisen kanssa. - Ikävuosien lisääntyminen toisaalta helpottaa.
Tai ainakin itselläni on hieman helpottanut kun tiedän yksinkin pärjääväni. Tiedostan sen, että parisuhde on enempi mahdollisuus kuin velvollisuus ja muita syyttämällä en tulisi kuin huonontaneeksi omaa oloani.
Mutta toisaalta kun onoikein alamaissa, niim itsesyytökset jab tseinhon tunteet ovat hyvin kivuliaita ja vastenmielisiä.
Ei mitään haittaa tai väliä, sitten ajetaan vain päin punaisia ja kaikki kunnossa!
Kyllähän kaikille on kuukautisista kerrottu jo peruskoulussa.