Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi ihmedieetti. Toimii!!

Vierailija
18.10.2006 |

Oon alkanut epäillä miestäni uskottomuudesta. Kehittelen eri skenaarioita millä saisin se käräytettyä (käytönnössä mahdotonta jos kerta mies ei tunnusta) ja pyörittelen mielessäni juttuja jotka on aiheuttanut tän epäilyn.

Ruoka ei todellakaan maistu; elän kahvilla ja tupakalla ja sydän hakkaa ylikierroksilla koko ajan + nukun tosi huonosti.

Että siitä vaan kokeilemaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta aika huonoon kuntoon tuosta menee. ;o)

Vierailija
2/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän se tietty toimii...jos ei välitä mielenterveydestään lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino tippui 60 kiloon(oon 170 cm)noin 70 kilosta. valitettavasti nyt kun elämä taas maistuu, ja samalla ruoka, painan jo 80 kiloa...

Vierailija
4/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten tipahti 3kg - sit riideltiin: minä syytin, mies ei myöntänyt. Ukko vaan tivas että minkä takia epäilen, hän haluaa tietää miks epäilen. Musta tuntuu että se halus vaan tietää miten olla jättämättä johtolankoja. No, lopulta melkein uskoin että se ei petä (tai ainakin totesin että turha riehua kun ei oo kunnon todisteita).

Söin tuossa puolitoista viikkoa suht normaalisti kunnes taas nyt alkuviikolla tuli epäilyksen aihetta oikein kunnolla - taas sama 3kg pudonnut ...ja varmaan jatkuu. Nyt en aio tehdä sitä virhettä että alkaisin riiteleen, suotta vaan varotan miestä epäilyksistäni. Kyllä se vielä mokaa kun unohtaa olla varuillaan...

-ap

Vierailija
5/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri erosi ja paino putosi 15kg, mutta.. Voimia sulle ' laihduttaja' !

Vierailija
6/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa toki kaiken tarvitsemansa ja voi hyvin kaikin puolin.

Itse elän vitamiineilla, hapankorpuilla ja parilla ns. yömyssyllä kun tenava nukkuu (en osta alkoholia, saan sitä työasioiden takia vuosittain ihan tarpeeksi joululahjojen muodossa).

Ja painoa on tippunut jo 14kg muutamassa kuukaudessa, kohta olen painoindeksin alarajoilla. Jee. Eikä maksa mitään!

Vierailija
7/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin sillä 10 kg ihan yrittämättä.