Miten aktivoitte kissaanne?
Kommentit (8)
Anteeksi kun vastaan vaikka mulla on kaksi kissaa mutta joskus tilasin lemmikkikaupasta semmosen laudan missä on tappeja ja koloja. Sinne väleihin laitetaan kuivamuonaa. Tassuillaan koukkivat nameja sieltä ja ovat silminnähden tohkeissaan kun saavat metsästettyä herkun suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Minun kissa aktivoi lintuja pihalla. Myyrät ja oravat aiheuttavat kans aktivityä.
Linnut ja oravat parat :(
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun vastaan vaikka mulla on kaksi kissaa mutta joskus tilasin lemmikkikaupasta semmosen laudan missä on tappeja ja koloja. Sinne väleihin laitetaan kuivamuonaa. Tassuillaan koukkivat nameja sieltä ja ovat silminnähden tohkeissaan kun saavat metsästettyä herkun suuhunsa.
Kuulostaa kivalta. Voisin kokeilla tätä
Ap
Leikitän, annan raksuja aktivointipallosta, käytän illalla valjaissa ulkona.
Näin helteellä ei saa oikein aktivoitua millään, kun tykkäävät vaan köllöttää. Yöllä kun viilenee menevät parvekkeelle touhuamaan.
Näillä helteillä en aktivoi, kissakin haluaa levätä. Mutta yleensä leikitän, käytän ulkona valjaissa ja jätän yksinollessa aktivointipallon ja laudan leikittäväksi. Lisäksi kissani tykkää kiipeillä, vahdata ikkunasta kaikkea liikkuvaa ja aktivoi itse itseään.
En mitenkään. Minun kissa aktivoi lintuja pihalla. Myyrät ja oravat aiheuttavat kans aktivityä.