Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, kuinkakohan äkkiä pöytätuuletin syttyy palamaan, jos se unohtuu päälle - lähdin vknlopuksi reissuun...

Vierailija
30.06.2022 |

Voi hitto pitääkö tässä nyt palata takaisin

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syty palamaan vaikka hurisisi viikon.

t: palopäällikkö

Vierailija
22/26 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi syttyä palamaan.

t.panopäällikkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nyt tuleen syttyisi?

Onhan noita rupelleita ja puhaltimia vuosikausia yhtä mittaa päällä.

Vierailija
24/26 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt neljättä päivää putkeen päällä. Joskus on olleet viikkojakin, kun on ollut helleaalto.

Vierailija
25/26 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen Wilfa merkkinen tuuletin palveli minua sinnikkäästi 14 vuotta. Ei se hajonu mutta siitä kulu ne klipsit jotka piti sitä kehikkoa kiinni, niin ne klipsit oli niin löysät jo että ostin sit uuden tuulettimen. Se wilfan tuuletin oli mulla jokapäivä päällä. Sammutin vain jos poistuin asunnosta.

Pidin hyvää huolta siitä. Imuroin sen joka kerta kun imuroin kämpän, ja ehkä kerran parissa kuussa irrotin myös kehikon ja kunnolla putsasin rupelimen myös. Sekä aina jos näky hiuksia siinä rupelimen juuressa putki kohdassa, niin tarkasti poistin neki pinsetillä ja veitsellä. Mulla oli sen tuulettimen mukana toinen vara ropelli, jonka vaihdoin oiskoha ollu puolessa välissä sitä 14 v palvelusaikaa, edelline ropelli oli jo niin kulahtanu ja vähä vääntyny sekä niin pinttyny pölystä että ei pesemälläkään puhdistunut.

Niin, eli kyllä ne kestää jos imuroitte ne usein. Mulla ollu aina metallinen versio. En tiiä miten herkkiä ne muoviset sit on. Muistakaa imuroida se moottorin kohta myös tai no miten hyvin siitä voi, ritilän läpi. Mut seki auttaa eteenpäin ettei moottoriin kerry täyteen pölyä.

Aattelen kans että tuuletin on pitkä-ikäinen jos ei rääkkää sitä täydellä teholla liikaa, eli pitää vain ykkösellä sen eikä kolmosella.

Vierailija
26/26 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sähköt poikki niin sammuu,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan