Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohtaa väsyneenä käytöstavat

Vierailija
30.06.2022 |

Olemme matkalla lomalle. Mieheni pudotti junassa ulkotakkinsa hyllyltä edessä istuvan päälle. Ei pyytänyt anteeksi, kääntyi vain poimimaan takkinsa ja oli hiljaa. Minusta tuo on tosi huonoa käytöstä ja sanoin hänelle myöhemmin että kyllä tuossa tilanteessa pitäisi pahoitella. Hän ei ole vastannut mitään ja ärsyttää vähän matkustaa yhdessä ihmusen kanssa joka unohtaa käytöstavat iltapäivän väsymyksessä. Yleensä mies on mukava. Meillä ei ole lapsia tai muuta mikä aiheuttaisi univajetta ja minusta hänen pitäisi ryhdistäytyä tällaisissa tilanteissa. Mitä mieltä te olette ja oletteko törmänneet vastaavaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut hieman miettiä miesvalintaa?

Vierailija
2/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te olette ja oletteko törmänneet vastaavaan? Tämän viimeisen lauseen perusteella olen sitä mieltä, että olet aloitteleva trolli. Kokeneemmat ovat jo oppineet ettei tälläistä ns loppukaneettia tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut hieman miettiä miesvalintaa?

Hyvä että olemme samaa mieltä siitä, että tuollainen käytös on negatiivinen piirre. Minua harmittaa tämä mutten viitsi alkaa kiistelemään julkisesti. Enkä halua tästä riitaa. Minulle riittäisi että mies itse hoksaisi että ihmisten ilmoilla ei voi väsyneenäkään sulkeutua täysin ja olla kuin muita ei olisi. Muulloin en ole tähän piirteeseen törmännyt hänessä. Siis kuin silloin kun hän on jossain vaiheessa päivää unelias. Miten voisin ottaa tämän puheeksi että hän ymmärtäisi itse?

Vierailija
4/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono,tosi huono :((

Vierailija
5/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi? Sinun ikioma miehesi?

Vierailija
6/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä te olette ja oletteko törmänneet vastaavaan? Tämän viimeisen lauseen perusteella olen sitä mieltä, että olet aloitteleva trolli. Kokeneemmat ovat jo oppineet ettei tälläistä ns loppukaneettia tarvita.

Kirjoitan täällä koska minun pitää saada purkaa asiaa jossain, kun puoliso nuokkuu tuossa vieressä eikä ole tosiaan vastannut mitään siihen kun sanoin että hänen olisi pitänyt mielestäni pahoitella silloin kun vahinko sattui.

Vierailija
7/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein sekoilet??

Oletko avannut jo Koskenkorva pullon???

Vierailija
8/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette?

Heh,heh,huonoin provo.

Vierailija
9/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen päivän putki voi aiheuttaa deliriumin.

Vierailija
10/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan täällä koska minun pitää saada purkaa asiaa jossain, kun puoliso nuokkuu tuossa vieressä eikä ole tosiaan vastannut mitään siihen kun sanoin että hänen olisi pitänyt mielestäni pahoitella silloin kun vahinko sattui.

Sinun vieressäsi ei ole muuta kuin kiljupullo.

Vierailija
11/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapahan välillä vähän huikkaa!!

Vierailija
12/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä söikö se mies salaa jotain jääkaapista taas viimeyönä?

Vierailija
13/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita äidillesi, jos häntä kiinnostaisi?

Vierailija
14/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut ilkeitä ja asiattomia vastauksia. Jos ongelmana olisi alkoholi, olisin kyllä kirjoittanut siitä.

Ilmeisesti vastaajillakin on jostain paha olo.

Toivotan teille kaikille mukavaa kesää ja parempaa mieltä

Yritän nyt itsekin keskittyä hyviin asioihin.

Vierailija
15/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi ajatuksenlukijalle että tuota voi käyttää vaikkei trolli olisikaan.

Vierailija
16/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tullut ilkeitä ja asiattomia vastauksia. Jos ongelmana olisi alkoholi, olisin kyllä kirjoittanut siitä.

Ilmeisesti vastaajillakin on jostain paha olo.

Toivotan teille kaikille mukavaa kesää ja parempaa mieltä

Yritän nyt itsekin keskittyä hyviin asioihin.

Koita tosiaan keskittyä johonkin muuhun kuin trollaamiseen kun se ei selvästi ole sinun heiniäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi