Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreistä valittajat

Vierailija
30.06.2022 |

Teillä on vapaa itsemääräämisoikeus jättää menemättä, kieltäytyä tutkimuksista, hoidosta, lääkkeistä, mutta onko se lääkärin syy?
Itse olen tyytyväinen n. 120 000 asukkaan tk-palveluihin. Erikoislääkärille olen tarvittaessa päässyt. Nytkin yksi vaiva hoitui, soittamalla sain labralähetteen, lääkäri tekstiviestillä tulkitsi sen minulle ja laittoi lääkkeen apteekkiin. Hoitaja vielä soitti perään, antoi ohjeita, jätä eräs lääke pois näiden ajaksi, soita, jos ongelmia

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen Terveystaloon yli kymmenen vuoden asiakkuus. Kaikki hoituu ja en vaihtaisi tk: n jonoihin.

Vierailija
2/6 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyytyväinen Terveystaloon yli kymmenen vuoden asiakkuus. Kaikki hoituu ja en vaihtaisi tk: n jonoihin.

Hyvä niin, kukin asioi missä on hyvä. Kuitenkin varmaan jos tarvitset niveliä, syöpähoitoa, pallolaajennuksen menet julkiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin, kukin asioi missä on hyvä. Kuitenkin varmaan jos tarvitset niveliä, syöpähoitoa, pallolaajennuksen menet julkiselle?

Kyllä tarvittaessa olen saanut lähetteen erikoissairaanhoitoon. Kaikki hoituu

Vierailija
4/6 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo nyt hiljaa ja ota aspiriinia vaivoihisi. Next. Kirjoitin muuten reseptin ihan tarkoituksella sellaisella käsialalla ettei siitä saa mitään selvää.

Vierailija
5/6 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo nyt hiljaa ja ota aspiriinia vaivoihisi. Next. Kirjoitin muuten reseptin ihan tarkoituksella sellaisella käsialalla ettei siitä saa mitään selvää.

Heh. Nehän menee tietokoneella kirjoitettuna suoraan kelalle josta apteekki löytää ne asiakkaan sosturvatunnuksella.

Vierailija
6/6 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vapautta, kun on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi