Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on pitkät ja/tai paksut hiukset

Vierailija
30.06.2022 |

Miten pidätte hiuksianne helteellä, etteivät ne hiostaisi? Itsellä tulee kutiava "hot spot" heti jos pidän ponnarilla tai nutturalla, jopa silloin kun laitan hiukset kahdelle pienelle nutturalle.

Olen jo miettinyt tukan pois ajamista kun aina kihelmöi ja kirvelee ja kutiaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän leteillä aina kesäisin. Ranskanletti on erittäin jees.

Minulla kyllä kuivaa hiukset aika nopeasti, yleensä pari tuntia suihkun jälkeen ovat täysin kuivat, pyyhekuivaan kyllä ne ensin.

Vierailija
22/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisella tai hollantilaisella letillä. Aika usein on hiukset aukikin tai sitten puolet hiuksista letillä. Mulla on niin paksut ja painavat hiukset, että ponnarilla pitäminen aiheuttaa päänsärkyä. Nutturista vain sellainen pikkumyy-nuttura ei aiheuta särkyä, mutta näyttää minulla ihan hassulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pitkät hiukseni pari kertaa viikossa, näyttäisi riittävän ihan hyvin.

Vierailija
24/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnarilla, nutturalla tai letillä. Auki jos on, on kuin karvahattu.

Päänahan ongelmaan kannattaa hakea apua asiantuntijalta. Polttelu päänahassa ei ole normaalia. Mene lääkäriin tai kysy apteekista.

Vierailija
25/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa joka päivä tarvitsee pestä, pitkiä hiuksia varsinkaan. Ainoa oikea ohje on "tarpeen mukaan", ja se on yksilöllistä. Itse olen pessyt koko ikäni keskimäärin kahdesti viikossa ja se on hyvin riittänyt.

Vierailija
26/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä on nostaa hiukset pois niskasta. Parhaiten ne pysyy kasassa, kun teen ensin letin ja kiepautan sen sitten parilla hainleualla nutturaksi takaraivolle.

Vierailija
27/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letillä tai sivuponnarilla (ovat siis pois niskasta siinä sivulla), tai jos olen vaan kotona niin korkea nuttura. Semmoista salonkikelpoista siistiä nutturaa en jaksa alkaa vääntämään juuri koskaan, ja tuo nopea päälakinuttura on sen verran homssuinen etten kehtaisi töihin tms sellaisessa mennä, joten letillä ne useimmiten on. Viileämmällä ns puoliponnarilla osa hiuksista auki.

Vierailija
28/28 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliponnarilla tai ponnarilla, inhoan kyllä hiusten pitämistä kiinni, mutta välillä pakko. Joskus vaan kestän ja kärsin niskahiestä. Pesen kyllä hiukset vähintään joka toinen päivä näin kesäisin illalla, minulla on melko kiharat hiukset joten kuivaan niitä vähän ensin diffuserilla ja anna kuivua yön yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan