Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30 vuotiaalla eronneella äidillä mitään mahdollisuutta saada enää miestä?

Vierailija
29.06.2022 |

Mitä olette mieltä, onko mitään mahdollisuutta saada enää uutta (hyvää) suhdetta näillä spekseillä? 30v nätti, hoikka, eronnut nainen, ollut koko ikänsä vain yhden miehen kanssa eli mennyt naimisiin teini-iän ihastuksensa kanssa, kaksi lasta, jotka on saatu parikymppisenä ja lapset ovat siksi jo kouluiässä. On työpaikka, ok tulot, koulutus, harrastuksia ja ihan ns. normaali elämä. Onko toivoa? Miksi/miksi ei?

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YH-äidit ovat pohjasakkaa pariutumisen suhteen. Itseään kunnioittava mies ei koskaan halua muiden siittämiä lapsia.

Minulle miehet (ex mies ja nykyinen tapailukumppani, ei lasten isä :D) on sanoneet että minun kanssa olisi helppo haluta lapsia, kun näkevät miten hyvin ja hymyssä suin hoidan yksin kaksi erityistä poikaani ja miten hyvät välit meillä on kaikista erityishaasteista huolimatta. Ei tarvitse miettiä yhtään, miten pärjäisin kolmannen ja jopa neljännen, oletusarvoisesti 'tavallisen' lapsen, kanssa. - aikaisempi

Sitten kannattaa tehdä miehelle heti selväksi, että olet 100% valmis tekemään lapsen myös uuden miehen kanssa. Koska jos et tee sitä selväksi miehelle, niin mies nusssii sinua kyllä huvin vuoksi, mutta ei aio todellisuudessa sitoutua sinuun vaan etsii koko ajan seuraavaa. Koska sinä et sitoudu mieheen, jos et tee hänelle lasta.

- myös aikaisempi

Kyllä itse osaan kommunikoida asioista aivan suoraan ja tapailen vain ihmisiä, joiden kanssa minulla on yhteinen arvopohja, samansuuntaisia ajatuksia tulevaisuudesta ja joka hyväksyy sen, että minulla on lapsia. Ei siinä ole mitään vaikeaa :) Minusta on ihan normaalia sanoa, että mun elämään mahtuu vielä lapsia oikean kumppanin kanssa.

Vierailija
122/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuttavapiirini eronneet äidit ovat löytäneet halutessaan oikein hyvät kumppanit parisuhteeseen. Ja näissä naisissa on ollut hyvin nättejä ja toisaalta pullukoita tavallisen näköisiäkin. Iältään paljonkin sinua vanhempia.

Samoin mun. Ja äitinikin löysi sen oikean vasta ollessaan 69v. Tietysti olisi kivempaa jos isäni olisi ollut se oikea, mutta kun ei tosielämä ole mikään prinsessasatu.

Minusta on hyvä vaan että on exiä ja lapsia koska tervepäisiä normaaleja miehiä ei ne asiat haittaa ollenkaan, heillähän on niitä itselläänkin.

Karsiutuu nämä pöpit yksilöt pois heti alkuunsa. Asian varmistamiseksi vaikka pari tatuointia, hieman ylipainoa ja lyhyt tukkatyyli, jos siltä tuntuu 😄.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Oikein hyvät mahdollisuudet.

Vierailija
124/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YH-äidit ovat pohjasakkaa pariutumisen suhteen. Itseään kunnioittava mies ei koskaan halua muiden siittämiä lapsia.

Minulle miehet (ex mies ja nykyinen tapailukumppani, ei lasten isä :D) on sanoneet että minun kanssa olisi helppo haluta lapsia, kun näkevät miten hyvin ja hymyssä suin hoidan yksin kaksi erityistä poikaani ja miten hyvät välit meillä on kaikista erityishaasteista huolimatta. Ei tarvitse miettiä yhtään, miten pärjäisin kolmannen ja jopa neljännen, oletusarvoisesti 'tavallisen' lapsen, kanssa. - aikaisempi

Sitten kannattaa tehdä miehelle heti selväksi, että olet 100% valmis tekemään lapsen myös uuden miehen kanssa. Koska jos et tee sitä selväksi miehelle, niin mies nusssii sinua kyllä huvin vuoksi, mutta ei aio todellisuudessa sitoutua sinuun vaan etsii koko ajan seuraavaa. Koska sinä et sitoudu mieheen, jos et tee hänelle lasta.

- myös aikaisempi

Tuo nyt on sinun oma näkemyksesi, turha sitä on muihin miehiin yrittää yleistää. Kyllä monikin mies sitoutuu ilman lapsia. Ei kaikki miehet halua välttämättä omia lapsia ja osa ei pysty niitä edes saamaan.

-eri

Vierailija
125/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuutesi löytää kumppani ovat loistavat, sanoisin paremmat kuin koskaan. Olet nyt ehkä hieman urautunut tiettyihin piireihin ja rutiineihin, joista ei ilmeisesti löydy sopivaa. 

Vaihda raidetta, eli tee silloin tällöin jotain yllättävää, jotain mitä et normaalisti tekisi, vaikkapa

- mene metsään ja kysy puita kaatavalta metsurilta, onko mustikoita näkyny?

- kysy kaupassa vastaantulevalta vanhukselta, missähän on perunat?

- mene kitarakauppaan ja sano että haluaisit ehkä ostaa ukulelen

En tarkoita, että puolisoksi täytyisi nyt ottaa metsuri, vanhus tai ukulelekauppias, vaan että yksi kontakti johtaa usein seuraavaan, se taas seuraavaan jne. Tällä sapluunalla kun etenee, oletettavasti sopivia tulee eteen tasaisin väliajoin, lopullinen sopivuus selviää tietenkin vain kokeilemalla.

Kyllä se löytyy, mutta tärkein kaikista on HYMY. Aina 

Vierailija
126/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- myös aikaisempi

Tuo nyt on sinun oma näkemyksesi, turha sitä on muihin miehiin yrittää yleistää. Kyllä monikin mies sitoutuu ilman lapsia. Ei kaikki miehet halua välttämättä omia lapsia ja osa ei pysty niitä edes saamaan.

-eri

Lässyn lässyn. Jokainen itseään kunnioittava mies valitsee AINA mieluummin omat lapset, joilla on omia geenejä, kuin vieraan miehen geenejä. Miten näin itsestään selvää biologista faktaa täytyy jauhaa?

Vierailija
127/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 30-v eronneen äidin lapsi on musta, niin mahdotonta löytää järjissään olevaa suomalaista miestä. 

Vierailija
128/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää rölli? Vai haluutko vain kehuja tai jotain?

No mut anyway tuu Ouluun täällä on valinnanvaraa. Jopa komeistakin komeimmat äijät joutuu täällä tyytymään johonkin lähiömuijaan jolla on punaiseksi värjätty tukka ja tatuointeja.

Vierailija
129/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

riippuu mikä oli bmi  jäi vähän epäselväksi vaikka kerrot olevasi hoikka ja sekin m iksi erosit

Laskin juuri että bmi olisi n. 20 (164 cm/54 kg). Eron syynä että kasvettiin erilleen. 

Ap

Vai että hoikka :D Olet siis normaalin ja lievän ylipainon rajalla.

Vierailija
130/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

riippuu mikä oli bmi  jäi vähän epäselväksi vaikka kerrot olevasi hoikka ja sekin m iksi erosit

Laskin juuri että bmi olisi n. 20 (164 cm/54 kg). Eron syynä että kasvettiin erilleen. 

Ap

Lievän ylipainon. Hahhah. Exäni oli 163/50-54 ja hoikka hän oli.

Vierailija
131/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vähän ympärillesi että minkälainen määrä uusperheitä tässä maassa on. Ja mieti sitten löytävätkö eronneet uutta suhdetta? Kyllä näyttävät löytävän. Olet sitä paitsi vielä nuori, jotkut ei ole tuohon ikään mennessä löytäneet ensimmäistäkään.

Täytyy myös muistaa, että niiden uusperheiden onnistumisprosentti ei ole häävi. Todennäköisyys eroon paljon suurempi kuin ydinperheissä. Tunnen lukuisia uusperheitä ja en yhtään, jota eivät repisi uusperheen ongelmallinen dynamiikka. Tuttavapiirissäni on myös paljon neli-viisikymppisiä pareja, jotka ovat eronneet heti kun uusperheen lapset ovat lähteneet kotoa. Takana kärvistelyä 5-10 v, ja kun lopulta ollaan kahden, niin mitään ei ole jäljellä.

Totta, ei se helppoa ole. Mutta eihän tässä varsinaisesti sitä kysyttykään, vaan mahdollisuuksia löytää uusi kumppani. On erittäin todennäköistä löytää uusi kumppani, toimivan uusperhearjen onnistuminen ei sitten olekaan niin helppo juttu.

Vierailija
132/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä lapsia vaan sen äidin, ja voihan siinä jotain tietty tulla sivusta mukaan.

Oikea mies ei tee pikkuasioista elämää isompaa numeroa. Ei niiden isäksi tule, isäpuolena on helpompaa.

M

Vierailija
133/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amoremi.ee

Vierailija
134/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopeta törppöys. Noilla numeroilla on siro, ehkä alipainoinen jos on lihaksikas.

M

Vierailija
135/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 30-v eronneen äidin lapsi on musta, niin mahdotonta löytää järjissään olevaa suomalaista miestä. 

Saa olla miehellä todella hyvä itseluottamus. Harvalla taitaa olla.

Vierailija
136/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla miehellä todella hyvä itseluottamus. Harvalla taitaa olla.

Tai vaihtoehtoisesti todella kova tarve saada nainen.

Vierailija
137/143 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen kirjoitti:

Onpa ap saanut erittäin ikäviä ja asiattomia viestejä. Kyllä ihan varmasti löydät vielä hyvän miehen. Minäkin ja muutamat eronneet ystävänikin ovat löytäneet. Minäkin olen neljän lapsen äiti ja nuorin vasta 6v. Itse olen 45v, treffiseuraa riitti ja oli oikein hyvä käytöksisiä miehiä ja fiksuja. Löysin sitten aivan ihanan miehen ja ollaan erittäin onnellisia... Kaikkea hyvää sinulle jatkossa... Löydät vielä rakkauden

Suomesta on mahdotonta löytyy kunnollisia miehiä ainakaan tuossa ikäluokassa.

Vierailija
138/143 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi joku haluaisi vakavasti seurustella naisen kanssa, joka ei kyennyt edes elämään sen miehen kanssa, jonka kanssa teki lapsia

Siinä samanlainen menetetty tapaus.

Vierailija
139/143 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Itse erosin 12 vuoden suhteen jälkeen 29-vuotiaana (ensimmäinen poikaystäväni), kaksi alle kouluikäistä lasta joka toinen viikko. Ajattelin samoin että näinköhän tulen löytämään enää ketään vakavaan suhteeseen ja latasin tinderin "huvittelumielessä" (koska sieltä kuulemma löytäisi seksinvonkujia enimmäkseen). Kaksi kuukautta ehdin olla sinkkuna kun törmäsin nykyiseen mieheeni. Piti vain tappaa aikaa menemällä pelaamaan biljardia ja käymällä yhdellä mutta se menikin siihen, että nähtiin pari kertaa lisää, jonka jälkeen vietettiin viikonloput aina yhdessä. Mies muutti meidän luokse 200 km päästä. Yhdessä oltu 3 vuotta ja en ole ikinä ollut näin onnellinen 😊

Vierailija
140/143 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 36v, eronnut ja 3 lasta 6-15v kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. Hänellä ei ollut lapsia ennenkuin saimme yhteisen 6v myöhemmin.

26v menty rinnakkain onnellisina:)

Viisastelijoille: tussu ei ollut se mikä häneen teki vaikutuksen (toki kelpaa edelleenkin) vaan minussa on ollut ja on paljon muutakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme