Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät tiedä fb:sta ja ig:stä paljon mitään?

Vierailija
29.06.2022 |

Tiedän, että story on näkyvissä 24 tuntia. Ja että fb:ssa hyväksytään kaveriksi. Muuta en pahemmin tiedä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Mulla on oikea elämä ja ystäväni ovat oikeita.

Vierailija
2/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti jo pisti erilleen noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkia olen käyttänyt ja todennut sen hyväksi tiettyjen harratus- ym ryhmien kanssa.

Instasta olen nähnyt vain mainoksia joita selain välillä tuputtaa. Niissä on nuoria naisia pyllistelemässä ja esittelemässä takapuoltaan enkä koe tarpeelliseksi alkaa 'seurata' heitä, joten en ole tehnyt instagram-tiliä. Hieman tosin ihmetyttää että pääministerilläkin on tuollainen sometili.

Vierailija
4/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumpaakaan, mutta kyllä mä perusasiat tiedän. En tosin olisi tiennyt että story näkyy 24h. En kyllä koe että pitäisikään tietää tollasia.

Vierailija
5/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kumpaakaan koskaan

Vierailija
6/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kummastakaan juuri mitään, enkä käytä kumpaakaan -N22

Vierailija
7/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin facebookia, en käytä enää. Instagramissa en ole ollut, en ole, enkä aio olla. Ja olen NAINEN! ö_ö

Vierailija
8/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookkia olen käyttänyt ja todennut sen hyväksi tiettyjen harratus- ym ryhmien kanssa.

Instasta olen nähnyt vain mainoksia joita selain välillä tuputtaa. Niissä on nuoria naisia pyllistelemässä ja esittelemässä takapuoltaan enkä koe tarpeelliseksi alkaa 'seurata' heitä, joten en ole tehnyt instagram-tiliä. Hieman tosin ihmetyttää että pääministerilläkin on tuollainen sometili.

Niin oliko sulla se instatili vai ei? 😄 Ei siellä sulle mitään mainoksia näy ilman tiliä!

Hassua muuten, että itse olen ollut instassa vuodesta 2017 ja en muista yhtään pyllykuvaa. Siis tuo hommahan toimii niin, että sulle tarjotaan vastaavaa sisältöä mitä olet itse katsellut. 😉

Vierailija
9/9 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o rekisteröitynyt noihinkaan kumpaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän