Asuntolainaa jäljellä 37 000 euroa
En ois ikinä uskonut, että saan lainan maksettua näin nopealla aikataululla. Kiitos alhaisten korkojen.
Kommentit (33)
Meillä vielä yli 200 000€ jäljellä. Kuukausierä nousi 18€ ja vuoden päästä varmaan sitten reilummin, jos kun korot pysyy ylhäällä. 15v maksettavaa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten alkaakin remontit. Tiedetään että talot pitää maksaa keskimäärin kahteen kertaan plus korot. Ja lopuksi talo purkukunnossa kun olet itse eläkkeellä.
Joo remontteihin olen varautunut ennen eläkepäiviä. Maksan nyt asuntolainaa jotain 300 euroa ja vastaavan asunnon vuokra on yli 1400 euroa. Luojan kiitos maksan asuntolainaa enkä vuokraa.
37 000€ jäljellä ja lyhennät 300€/kk. Ei kovin lähellä ole lainanmaksun loppuminen vielä.
Olen siis maksanut ja maksan edelleen lainaa ylimäärin pois kuukausilyhennykseen nähden.
Ylimäärin? Mikä ihmeen sana tuo on?
Etkö osaa yhdistää sanaa otsikkoon vaan kaikki pitää olla just oikein kieliopillisesti ennen kuin tajuat mitään?
Missä kirjoitin, että en ymmärtänyt mitä kirjoitettiin? Ihmettelen vain tuota typerää ei-sanaa koska mikään sanahan tuo ei ole. Ap on maksanut ylimääräisiä lainanlyhennyksiä. Ei mikään ihmeen ylimäärin.
Turhaa saivartelua. Oletko ns. pilkunnussija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten alkaakin remontit. Tiedetään että talot pitää maksaa keskimäärin kahteen kertaan plus korot. Ja lopuksi talo purkukunnossa kun olet itse eläkkeellä.
Joo remontteihin olen varautunut ennen eläkepäiviä. Maksan nyt asuntolainaa jotain 300 euroa ja vastaavan asunnon vuokra on yli 1400 euroa. Luojan kiitos maksan asuntolainaa enkä vuokraa.
37 000€ jäljellä ja lyhennät 300€/kk. Ei kovin lähellä ole lainanmaksun loppuminen vielä.
Olen siis maksanut ja maksan edelleen lainaa ylimäärin pois kuukausilyhennykseen nähden.
"Ylimäärä
Normaalin tai täyden määrän ylittävä määrä
määrä joka jää yli jostakin."
Mikä helvetin jyyrä sinä olet jos et sitä tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ylimäärä
Mikä hemmetin tollo sä olet kun kuvittelet etten tajunnut mitä ap tarkoittaa? Mä ihmettelin nyt tuollaisen typerän ei-sanan käyttöä. Ylimäärin EI ole mikään sana. Typerältä kuulostaa myös ylimäärä.
Maailma muuttuu et kauaa nauti asunnostasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tälle asunnolle tapahtuu sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ylimäärä
Mikä hemmetin tollo sä olet kun kuvittelet etten tajunnut mitä ap tarkoittaa? Mä ihmettelin nyt tuollaisen typerän ei-sanan käyttöä. Ylimäärin EI ole mikään sana. Typerältä kuulostaa myös ylimäärä.
Ylimäärä ja ylimäärin on ihan normaaleja sanoja vaikket sinä sitä idioottina tajua.
Vierailija kirjoitti:
Hieno saavutus, tsemppiä vaan jatkoon! Turha noista kateellisista kommenteista on välittää.
En nähnyt yhtään kateellista, vain omia kokemuksia. Miksi edes pitäisi olla kateellinen toisen veloista? Mulla talosta velkaa enää noin 10000e, ja olin kuvitellut pääseväni sen jälkeen helpommalla, mutta hinnat nousee siihen tahtiin, että ei toivoakaan. Sinne meni ne haaveet velattomasta vanhuudesta ja halvasta asumisesta. Ei kannata kenenkään kadehtia.
2005 otettu laina maksettu 2019. 2021 otettu 35 000 uutta lainaa laajennusta varten. Olen sijoitellut ohessa ja remontit ja autot maksettu säästöillä sitä mukaa kun on tarvetta ollut. Ostin maa-alueen sijoituksilla vaikka olisin voinut maksaa laajennuksen ilman lainaa. Kuitenkin tuota on niin vähän että ei juuri vaikuta vaikka korot nousee kuinka. 0,75 marginaali ja 6kk euribor. Kiinnostaisi tietää,mikä pankki kyseli heti kun firma meni konkkaan? Itse sain op:lta niin huonoa palvelua että en enää mene asiakkaaksi vaikka maksaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin köyhä kuin noin tunnekylmä.
Minulla lähihoitajalla, yksineläjällä, lainaa jäljellä 11.000€. Tälläkin ammatilla saanut melkein oman yksiön maksettua. Vielä on painettava jonkin aikaa. 🤯
Missä kirjoitin, että en ymmärtänyt mitä kirjoitettiin? Ihmettelen vain tuota typerää ei-sanaa koska mikään sanahan tuo ei ole. Ap on maksanut ylimääräisiä lainanlyhennyksiä. Ei mikään ihmeen ylimäärin.