Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EIKÖ KISSAT PELKÄÄ UKONILMAA

Vähän tietämätön
28.06.2022 |

Olen miettinyt,että kissat eivät pelkää samanlailla ukonilmaa tai ilotulituksia kuin koirat,Olenko väärässä,ettei kissat niitä pelkää.Jospa ne osoittavat pelon eritavalla,Kitenkin molemmilla on hyvä kuuloaisti,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Kissat? Joku ma mukamusi? kö?Mikä on tämän Kissatin etunimi? Vai onko Kissat se etunimi?

Vierailija
2/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei yksikään pelännyt ukkosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat pelkää ukkosta jos ovat oppineet sitä pelkäämään.

Minun kissani tykkäsi kovin ilotulituksista, ja jos tuli ukonilma, niin mentiin yhdessä ikkunaa katsomaan jos nähtäisiin salamoita. Pentuna opetin.

Niin sotakoiria ja -hevosia koulutettiin myös.

Vierailija
4/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissat, jo kissojen taivaaseen menneet, ei olleet moksiskaan ukonilmasta. Minä mamma taas pelkään ihan hirveästi, otin katin syliin turvaksi ja menin vessaan ukkosta pakoon.

Vierailija
5/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelkää. Olen nähnyt itse. Kissat eivät ole tunteettomia tolvanoita.

Muutama vuosi sitten täällä oli ukkosmyrsky, jossa esiintyi syöksyvirtauksia ja puita kaatui ja katkesi sadoittain. Myrsky alkoi valtavalla, yksittäisellä salaman räjähdyksellä. Kisu juoksi piiloon sängyn alle ja pissasi sinne. Se on ainut kerta kun kisu on pissinyt muualle kuin pottaansa tai ulos.

Sen jälkeen se on inhonnut ilotulitusrakettejakin.

Vierailija
6/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vähän säikähtää jos rytisee kunnolla mutta se säikähdys menee äkkiä ohi.

Vierailija
7/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne letkauta korvaansa millekään muullekaan tavallisesti hätkähdyttäville asioille, miksi siis ukonilmalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän