Ketju ennakoivalla tekstinsyötöllä
Katsotaan mitä tulee kun antaa puhelimen päättää mitä kirjoitetaan.
Kommentit (12)
No joo in my late work day today and will find the time to do it.
Kiitos jos joku on tulossa kylään ja kata pöytään ja se on kyllä ihan pimeetä ja sen jälkeen kun ei ole mitään annettavaa tähän ketjuun niin menetkö muualle Suomeen tullessa saattaa olla vaan hammaskiveä
Minä ainakin ihan itse laittelen kirjaimet peräkkäin. Ei puhelimeni päätä, mitä kirjoitan.
Ei kommentteja ja sit se on thats ja neulo ensin ja sitten kun on niin paljon kuin mahdollista saada vielä ole jäsen ja sit se on thats ja neulo...
Hyvä juttu että on olemassa uudempi julkaisu vapaita kuvia ja videomateriaalia Maailman paras vaihtoehto on ollut jo pitkään ja hartaasti kun se on taholtasi välillä pakollinen velvollisuus ja nuku hyvin kulta Meidän yhteydenpitotarpeet ovat kovin erilaiset.
Denis ja sen aiheena on ollut aika paljon enemmän kuin kaksi kertaa viikossa ja se ei oo enää mitään uutta
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ihan itse laittelen kirjaimet peräkkäin. Ei puhelimeni päätä, mitä kirjoitan.
Mutta jos wilson ei ollut vielä valmis lähetettäväksi ei voi sanoa olevansa uskossa.
Olen aina kytkenyt kaikki ennakoivat tekstinsyötöt sun muut "avustimet" pois päältä sotkemasta. En tiedä ketä varten näitä ns. avustimia edes tehdään kun en vain sotkevat ja tekevät tekstistäkin täysin järjetöntä tekstimössöä.
Aloitus ei voi jäädä sairaana päivänä viikossa on nyt maksettu korvaus maksetaan takaisin 1020&€ ja sitten vielä mitään vihreää. Jos sairastut ovat olleet mukana myös köyhiä ongelmia, ei voi jäädä pois koulustaw. Idon't water potatoes?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kytkenyt kaikki ennakoivat tekstinsyötöt sun muut "avustimet" pois päältä sotkemasta. En tiedä ketä varten näitä ns. avustimia edes tehdään kun en vain sotkevat ja tekevät tekstistäkin täysin järjetöntä tekstimössöä.
On estänyt käyttäjän kannalta olisi kiva tietää että jos ap kertoisi niin maksan heti aamusta tarvinnut ulosmitata kaikkea.
Miksi aikoinaan laajensin että onko sinulla paljon kavereita, jotka eivät kasva. Vielä kerran viikossa on nyt maksettu aikoja ja sitten kun olet tulossa tuplaten normaaliin tapaan myös muita kokoja sen takiateen identtisistä lähteistä tietoa. Voimasta tietoa ilmoittajille otamme mielellämme lisää hoitoa. Tarvitse enää suojakuorta ei 80-luvulla.
Miten olet voinut olla vanhempien päihteiden käyttöä ja lyhentää ja muokata mediaa useamman kerran vaikka ei normisti noudattaisi jotain periaatetta niin voihan se olla että mies on ihan oma tapa on ollut että olen miesten mielestä on liian vähän ja jos ei ole vielä twiitannut ja jos ei niin ei se sitä pulloa itse kaapista ulos urheilu ja elämäntyy ja sitten kun laihtuu ja ja henkilöasiakkaat ja sitten kun asioita ei ehtinyt jo nyt ja jos on pakko saada takuusäätiöstä ja sitten heräsit on ollut näin editoitu on ollut suurenmoinen elämä