Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö tekemään julkkis-työtä?

Vierailija
17.10.2006 |

Jos, niin millaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole siihen riittävää ulkonäköä eikä sosiaalisia taitoja.

Vierailija
2/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joka paikassa on oppilaita tai vanhempia, jotka tuntevat. Kuinka kamalaa olisikaan, jos aivan kaikki kyyläisivät jatkuvasti, mitä teen ja missä menen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkis-ammateissa oleva ihminen joutuu sietämään järkyttävän määrän epäasiallista kritiikkiä yksityisasioistaan useimmiten. Kuin ei olis tunteita ollenkaan.

Vierailija
4/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai uutistenlukija. Tykkään toimia esim. isoissa kokouksissa puheenjohtajana, ja minua on kehuttu siitä.

Sellainen julkkis en haluaisi olla, että paprazzit kyyläis meidän perhettä joka kauppareissulla, se olisi kauheaa.

Vierailija
5/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin olla kirjailija (kunhan en tulisi kirjoitaneeksi mitään päiväkirjatyylistä bs:a).

En usko että voisin olla mikään salarakas- tai mallityyppinen julkkis, tv-kuuluttaja tms koriste.

Vierailija
6/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kaipaa sitä maailmaa yhtään. minulla oli vielä verrattain hyvin jalat maassa (alkuhuuman jälkeen) mutta joillain kohtalotovereillani meni kusi päähän kyllä niin että vilahti!

hoidin työni ammattitaidolla, mutta aina oli ihmisiä jotka kritisoivat ankarasti ulkoisia seikkoja, mistä sitten näin jälkikäteen ajateltuna kärsin. silloin sitä piti vain asiaan kuuluvana eikä jäänyt ajattelemaan liiaksi.

en haluaisi enää tehdä sitä työtä samassa mittakaavassa!

Vierailija
7/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestäis niitä ulkonäkpaineita. että pitäis olla trendikäs ja sporttinen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän