Nainen laittaa itsestään minulle tällaisia kuvia. Onko hän kiinnostunut?
Tämä nainen tietää, että olen hänestä kiinnostunut. Olemme toooodella läheisiä ystäviä, viestittelemme joka päivä, laitamme viimeisenä illalla toisillemme hyvää yötä jne.
Hän laittaa itsestään tosi usein selfieitä. Olen huomannut, että niistä on tullut viime aikoina paljastavampia. Niissä saattaa näkyä esim. vatsa tai kokonaan paljaat jalat.
Vähän aikaa sitten hän laittoi minulle linkkejä uimapukuihin ja kysyi, mikä näyttäisi minun mielestäni hyvältä. Kun bikinit tulivat postissa perille, hän laittoi itsestään kuvia ne päällä ja kyseli, voiko hän mielestäni käyttää näitä.
Helteellä hän on muistanut pari kertaa mainita, että hänellä on nyt pelkät rintsikat koska on niin kuuma (ja ottanut pari kertaa kuvankin näin, tiukasti rajattuna kyllä). Toisen kerran hän totesi olevansa yläosattomissa.
Sitten hän on pari kertaa laittanut kropastaan kuvan sillä varjolla että hänellä on joku jälki kehossaan jossain kohtaa. Toisessa kuvassa hänellä oli pelkät aluhousut jalassa, toisessa näkyi koko yläkeho melkein rintoihin asti, niin että hän oli laskenut rintsikoiden olkaimet alas.
Ja mä olen niin jäyhä että en uskalla tehdä mitään, tai laittaa samanlaisia kuvia takaisin, pelkään että jospa tämä onkin yksipuoleista ja ehkä vain olemme läheisiä ja hän laittaa näitä kuvia muillekin ystävilleen. Jos minä olisin mies, homma olisi ihan selvä - olisin 100% varma että hän haluaa tehdä vaikutuksen ja haluaa jotain enemmän. Mutta koska hän on nainen ja minä myös, en osaa sanoa. Voiko olla että tämä on kaverillista kuitenkin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota, tiedätkö että tämä nainen on myös kiinnostunut naisista?
Voi olla, että hän tosiaan haluaa huomiosi, ja kehusi, koska on oikeasti kiinnostunut. Mutta voi olla että hän myös laittaa näitä kuvia ns. "Ilkeyttään" tai juuri siksi että sinä voisit kohottaa hänen itsetuntoa, kun olet nainen joka pitää muista naisista, ikäänkuin käyttää siis sinua hyväksi. Ehkä hän ajattelee että miehelle tuollaisten kuvien lähettäminen on vaarallisempaa, kun ne alkaa sitten huorittelemaan yms. (Tai kuvittelee että niin käy).Sinun kannattaisi kysyä suoraan, onko hän kiinnostunut sinusta oikeasti, suojellaksesi itseäsi.
Ei minulle ainakaan kaverit lähettele keikistely kuvia, kuin jos on ihan erikseen ollut keskustelu jostain vaikka uudesta vingate yökkäristä (ollaan kaikki kovia vintage faneja) ja halutaan näyttää vaikka kuinka nätti se on, ja mistä ostettu. Kunto yms.
Hän on hyvin tunneälykäs, empaattinen ja suora ihminen, melkein raivorehellisyyteen asti. Hän ei ole koskaan osoittanut "pelaamisen" merkkejä. Meidän välillä oli paljon flirttiä ja seksuaalista jännitettä, kun tutustuttiin. Just nyt ollaan viestien varassa, ei vielä päästä tapaamaan toisiamme uudestaan.
Kun kerroin että olen ihastunut, hän sanoi, että hän on hämmentynyt, että hän ei vielä tiedä mitä tämä on (oli siihen asti pitänyt itseään heterona).
Tämän jälkeen viestittely on kuitenkin huomattavasti tiivistynyt ja tosiaan nuo kuvat ovat muuttuneet tässä ihan viime aikoina kovin "sensuelleiksi".Laitan itse usein myös selfieitä, ja hän muistaa tosi usein kehua että näytän hyvältä ja muutenkin sanoo usein minua kauniiksi. Minä puolestani kehun häntä usein, kun hän laittaa kuvia itsestään. Ainoastaan näihin rohkeampiin kuviin en ole uskaltanut lähteä laittamaan mitään kovin vihjailevaa takaisin.
Tai no esimerkki: yksi näistä bikinikuvista oli sellainen, jossa näkyi, no.. pylly, ja hän vitsaili, että "Kim K:n piti maksaa tästä, mulla riitti geenit". Laitoin silmää iskevän hymiön ja "en ole yhtään vihainen näistä geeneistä". Siinäpä se oikeastaan.
Ap
Kuinka pitkään olette toisenne tunteneet?
Oleellista kai on, että tykkää jakaa kuvia itsestään. Ei keskustella henkeviä tai suunnitella näkemistä?
Olisitko kaverina tai romanttisesti kiinnostunut hänen ulkonäöstään pidemmän päälle, jos muuta sisältöä ei ilmene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota, tiedätkö että tämä nainen on myös kiinnostunut naisista?
Voi olla, että hän tosiaan haluaa huomiosi, ja kehusi, koska on oikeasti kiinnostunut. Mutta voi olla että hän myös laittaa näitä kuvia ns. "Ilkeyttään" tai juuri siksi että sinä voisit kohottaa hänen itsetuntoa, kun olet nainen joka pitää muista naisista, ikäänkuin käyttää siis sinua hyväksi. Ehkä hän ajattelee että miehelle tuollaisten kuvien lähettäminen on vaarallisempaa, kun ne alkaa sitten huorittelemaan yms. (Tai kuvittelee että niin käy).Sinun kannattaisi kysyä suoraan, onko hän kiinnostunut sinusta oikeasti, suojellaksesi itseäsi.
Ei minulle ainakaan kaverit lähettele keikistely kuvia, kuin jos on ihan erikseen ollut keskustelu jostain vaikka uudesta vingate yökkäristä (ollaan kaikki kovia vintage faneja) ja halutaan näyttää vaikka kuinka nätti se on, ja mistä ostettu. Kunto yms.
Hän on hyvin tunneälykäs, empaattinen ja suora ihminen, melkein raivorehellisyyteen asti. Hän ei ole koskaan osoittanut "pelaamisen" merkkejä. Meidän välillä oli paljon flirttiä ja seksuaalista jännitettä, kun tutustuttiin. Just nyt ollaan viestien varassa, ei vielä päästä tapaamaan toisiamme uudestaan.
Kun kerroin että olen ihastunut, hän sanoi, että hän on hämmentynyt, että hän ei vielä tiedä mitä tämä on (oli siihen asti pitänyt itseään heterona).
Tämän jälkeen viestittely on kuitenkin huomattavasti tiivistynyt ja tosiaan nuo kuvat ovat muuttuneet tässä ihan viime aikoina kovin "sensuelleiksi".Laitan itse usein myös selfieitä, ja hän muistaa tosi usein kehua että näytän hyvältä ja muutenkin sanoo usein minua kauniiksi. Minä puolestani kehun häntä usein, kun hän laittaa kuvia itsestään. Ainoastaan näihin rohkeampiin kuviin en ole uskaltanut lähteä laittamaan mitään kovin vihjailevaa takaisin.
Tai no esimerkki: yksi näistä bikinikuvista oli sellainen, jossa näkyi, no.. pylly, ja hän vitsaili, että "Kim K:n piti maksaa tästä, mulla riitti geenit". Laitoin silmää iskevän hymiön ja "en ole yhtään vihainen näistä geeneistä". Siinäpä se oikeastaan.
Ap
Kuinka pitkään olette toisenne tunteneet?
Kohta pari vuotta. ap
Vierailija kirjoitti:
Oleellista kai on, että tykkää jakaa kuvia itsestään. Ei keskustella henkeviä tai suunnitella näkemistä?
Olisitko kaverina tai romanttisesti kiinnostunut hänen ulkonäöstään pidemmän päälle, jos muuta sisältöä ei ilmene?
En sanonut missään vaiheessa, ettemme puhuisi muustakin. 99% ajasta puhumme. Ollaan käyty tosi intiimitkin salaisuudet lapsuuden traumoista ja suunniteltu tulevaisuutta. Me puhutaan tosi suoraan toisillemme ilman filtteriä. Hän on mm. sanonut, että haaveilee esim. siitä että muutettaisiin yhdessä ulkomaille mutta samalla häntä myös pelottaa. Me tunnettiin ensin vetoa toisiimme tunnetasolla ja muu sitten kehittyi vähän myöhemmin.
Ap
Selvästi on kiinnostunut sinusta, mutta ei uskalla heittäytyä suhteeseen. Ruinaa huomiotasi, mutta pitää itsellään oikeuden vetää kaiken flirttailun takaisin kuin se olisi vain normaalia ystävän käytöstä. Riippuu sinusta, haluatko odottaa ja antaa elämän näyttää, voiko teistä tulla jotain. Toinen vaihtoehto on, että annat olla etkä suostu hänen leikkeihinsä.
Okei no tänään tuli jo selkeämmin flirttaileva viesti: "Tilasin muuten myös sen bikinitopin. Eli sä saat tänään seksikkään kuvan #sorrynotsorry"
ap
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on kiinnostunut sinusta, mutta ei uskalla heittäytyä suhteeseen. Ruinaa huomiotasi, mutta pitää itsellään oikeuden vetää kaiken flirttailun takaisin kuin se olisi vain normaalia ystävän käytöstä. Riippuu sinusta, haluatko odottaa ja antaa elämän näyttää, voiko teistä tulla jotain. Toinen vaihtoehto on, että annat olla etkä suostu hänen leikkeihinsä.
Mä oon ollut koko ajan suorasukaisempi ja hän on ollut tosi varovainen. Hän ei ole yhtään player-tyyppinen. Olen hyvä ihmistuntija ja menen hänestä takuuseen, hän on niin suorapuheinen ja avoin. Hän on ollut koko ajan todella rehellinen omista tunteistaan eikä ole koskaan pompotellut. Ymmärrän, että hän on nyt vähän vaiheessa oman identiteettinsä kanssa ja hän tavallaan kokeilee kepillä jäätä.
ap
Jos olis mun uni niin olisin kyllä keksinyt saman tien vähän lennokkaamman. Aika ankeeta, kun tässä lähetellään vaan whatsapp-viestejä:D
ap
Hän on aika epävarma omasta vartalostaan, eli tulkitsen kuvat enemmänkin sellaiseksi, että hän haluaa minulta hyvää palautetta. Vaatii pokkaa, että laittaa tuollaisia kuvia itsestään, vaikka on epävarma. Usein hän myös saattaa hitusen morkata kroppaansa samalla mutta toisaalta hän usein myös osoittaa piirteitä joista pitää itsessään, ja tavallaan esittelee minulle niitä.
Sitten tuli esimerkiksi viikonloppulomalta uikkariselfie, jossa näkyy koko kroppa. Tätä hän ei jakanut vaikka Instassaan, toisin kuin muita, peittävämpiä kuvia. Eli joitain näistä kuvista hän haluaa vain minun silmilleni (toki en voi tietää, lähettääkö hän niitä yksityisesti muille ystävilleen).
Juuri hetki sitten tilasin kengät ja linkkasin ne hänelle. Hän sanoi, että sun pitää sitten ottaa kuvia itsestäsi, kun sulla on nämä jalassa.
ap