Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FESTARI eväät/muu tarpeellinen

Vierailija
28.06.2022 |

Mitä eväitä mukaan festareille? Ja mitä muuta hyvä olla mukana?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa lista kielletyistä tuotteista, mitä alueelle ei saa viedä ja jätä sellaiset tuotteet kotiin.

Käsien desinfiointiin ottaisin mukaan esim. savetteja, jos ei ole mahdollista pestä käsiä.

Vierailija
2/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeitä (jos bajamajassa ei ole vessapaperia + jos on tosi kuuma niin muutenkin hyviä), jos jotain syömistä tarvitsee niin itse ottaisin vaan jotain sipsiä tai pähkinöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva.

Eväät saa festareilta.

Vierailija
4/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa lista kielletyistä tuotteista, mitä alueelle ei saa viedä ja jätä sellaiset tuotteet kotiin.

Käsien desinfiointiin ottaisin mukaan esim. savetteja, jos ei ole mahdollista pestä käsiä.

Tsekkaa lista kielletyistä tuotteista ja lähde sen jälkeen vaikka rannalle viihtymään. Mitään viihtymiseen tarpeellista kun ei festareille ei saa viedä niin ei niihin viitsi mennä.

Vierailija
5/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yleensä syönyt ihan festareilta ostettavan kunnon ruoka-annoksen lisäksi proteiinipatukan tai pari. Näiden lisäksi kun syö hyvän aamupalan niin yleensä pärjää ihan hyvin. Toki varsinkaan tällaisilla helteillä ei saa unohtaa sitä veden juomisen tärkeyttä.

Muuten aurinkorasvaa ja savetteja mukaan. Sekä vesipullo.

Vierailija
6/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evääksi banaaneja ja välipalapatukoita, jotain vilja tai proteiini tm. säilyvää mikä ei sula. Vesipulloja myös mitä voi täyttää uudelleen.

Vierailija
7/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jotain hedelmiä ja pähkinöitä mukaan. Festareilta voi joskus olla vaikea saada terveellistä ruokaa niin noitakin on kiva välillä syödä eikä pelkästään pikaruokaa, josta itselle ainakin tulee huono olo jos pelkästään sitä syö.

Vierailija
8/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias nuoreni on lähdössä ensi kertaa Provinssiin ja Ilosaareen. Koska korona on estänyt aiemmat yritykset.

Voiko niihin ostaa nuorelle ruoka- ja juomalippuja etukäteen alueen ravintoloihin? Hotellin olen hänelle ja kaverilleen jo maksanut, siellä saavat ainakin aamupalaa, mutta miten se muu syöminen?

Vierailija
9/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23-vuotias nuoreni on lähdössä ensi kertaa Provinssiin ja Ilosaareen. Koska korona on estänyt aiemmat yritykset.

Voiko niihin ostaa nuorelle ruoka- ja juomalippuja etukäteen alueen ravintoloihin? Hotellin olen hänelle ja kaverilleen jo maksanut, siellä saavat ainakin aamupalaa, mutta miten se muu syöminen?

Kyllä ton ikäinen osaa itsekin ostaa ruokaa.

Vierailija
10/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herraisä. Kai nyt 23-vuotias pärjää yhdet festarit ilman mamman valvontaa. :D

Äitini oli tuosta vuoden vanhempi, kun sai ensimmäisen lapsensa.

Vierailija
11/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta jos voisi antaa valmiita ruokakuponkeja ravintoloihin mukaan, että tulisi huolehdittu syömisestä..

Nuori ja hänen kaverinsa eivät ole koskaan käyneet noin pohjoisessa, eivätkä liikkuneet festareilla aiemmin.

Vierailija
12/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareille mukaan vaikka kolmioleipiä, vesipulloja ja vähän karkkia. Kaikki avaamattomina.

Loput saa ostettua festareilta, jos vaan rahaa riittää.

Vierailija
13/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta jos voisi antaa valmiita ruokakuponkeja ravintoloihin mukaan, että tulisi huolehdittu syömisestä..

Nuori ja hänen kaverinsa eivät ole koskaan käyneet noin pohjoisessa, eivätkä liikkuneet festareilla aiemmin.

Ainakaan missään festareilla missä itse olen käynyt ei ole voinut mitään ruokakuponkeja ostaa etukäteen. Ne ruokakojut on yleensä ihan yksityisten ihmisten pitämiä, ei festarin järjestäjän. Festarin ulkopuolelle toki varmasti voi esim. lahjakortteja ostaa ravintoloihin.

Vierailija
14/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna rahaa käteen.

Vierailija
15/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herraisä. Kai nyt 23-vuotias pärjää yhdet festarit ilman mamman valvontaa. :D

Äitini oli tuosta vuoden vanhempi, kun sai ensimmäisen lapsensa.

Uu, 24 vuotias joka saa lapsen, kai hän sai asiasta mitalin?

Vierailija
16/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vasikka elää juomalla.

Vierailija
17/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vasikka elää juomalla.

Tuo on varmaan monen pelko...

Vierailija
18/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareille mukaan vaikka kolmioleipiä, vesipulloja ja vähän karkkia. Kaikki avaamattomina.

En ottaisi kolmioleipiä, koska niissä usein majoneesia ym.

Vierailija
19/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja kondomeja 👍

Vierailija
20/36 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne piirtää joilla on liitua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme