Uimarannalla tupakoiminen on lain mukaan kiellettyä
Uusi tupakkalainsäädäntö kieltää uimarannoilla tupakoinnin nykyään.
Ole siis hyvä ja mene muualle polttamaan. Ja turha suuttua ja loukkaantua jos sinulle tullaan sanomaan että tupakointi ei ole sallittua.
Kommentit (29)
Hyvä! Vihdoinkin tämä laki tuli voimaan.
Niin hyvä asia, on tosi inhottavaa haistella tupakkaa hellesäällä uimarannoilla.
Kielto koskee vain yleisiä uimarantoja. Joten jatkan tupakointia edelleen ei virallisilla rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Harvaa ihmistä kiinnostaa noudattaa ihan jokaista lakia.
Normaalit ihmiset noudattavat lakia, rikollisia ei kiinnosta.
En mä oo nähnyt että kukaan polttaisi uidessa eikä haittaa jos jossain sivummalla rannalla joku polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kielto koskee vain yleisiä uimarantoja. Joten jatkan tupakointia edelleen ei virallisilla rannoilla.
Senkun polttelet yksin siellä rantapusikossa. Kunhan et sytytä metsäpaloa.
Poltan niin kauan rannoilla kun naiset on nännit paljaana rannoilla. Itsemääräämisoikeus. Määrään itse tupakoinnistani
Jaa tällaisesta en tiennytkään. Paska homma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkun polttelet yksin siellä rantapusikossa. Kunhan et sytytä metsäpaloa.
Ei tartte istuskella missään pusikossa. Lähellä on pieni ja mukava ranta. Muksujen kanssa hyvä mennä kun ei ole äkkisyvää.
Vierailija kirjoitti:
Poltan niin kauan rannoilla kun naiset on nännit paljaana rannoilla. Itsemääräämisoikeus. Määrään itse tupakoinnistani
Nännien näkemiseen ei kuole, mutta tupakansavu aiheuttaa syöpää.
Vierailija kirjoitti:
En mä oo nähnyt että kukaan polttaisi uidessa eikä haittaa jos jossain sivummalla rannalla joku polttaa.
Olin eilen yleisellä uimarannalla jossa kolmessa eri seurueessa joku tupakoi. Eikä todellakaan missään sivummalla. Savu leijailee hellesäällä pitkään ja kauas. Se on epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Mutta et voi määrätä toisia ihmisiä hengittämään hajujasi. Tuo rannalle oma ilmatiivis teltta ja tupakoi siellä, ettei toisten tarvitse kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et voi määrätä toisia ihmisiä hengittämään hajujasi. Tuo rannalle oma ilmatiivis teltta ja tupakoi siellä, ettei toisten tarvitse kärsiä.
Etkä sä voi määrätä ja pakottaa ketään näkemään alastomia rintojasi
Vierailija kirjoitti:
No käveletkö sinä koskaan punasiin valoihin? Iha yhtä sama juttu tää tupakointi oli se sitten ihan missä tahansa.
Jos en saa edes ulkona poltaa, niin poltan vaikka sisällä ja parvekkeella, niin siinä te sitten saatte mitä te vittuansaitsettekin saatana.
Kävelen joskus, kun missään ei näy ristin sielua. Hieman eri asia kuin muiden rannalla olijoiden häiritseminen syöpää aiheuttavalla savulla.
Ja btw, asun omakotitalossa. Polta ihan rauhassa kopperossasi vaikka 5 minuutin välein 24/7.
Vaikka tupakoin niin en koskaan polta lasten lähellä. Uimarannalla olen aina mennyt syrjään tupakoimaan. Ihan näissä voi käyttää järkeä ihan ilman mitään lakejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) minulla ei ole rintoja
B) sinä voit katsoa muualle, jos et kestä katsoa jonkun rintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) minulla ei ole rintoja
B) sinä voit katsoa muualle, jos et kestä katsoa jonkun rintoja
C) sinäkin voit mennä ja katsoa muualle kun tupakoin rannalla
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten nännit on nounou, mutta miesten ei oleteta yläkroppaansa peittävän?
Tupakoinnilla altistaa ympärilläolijat passiivisen tupakoinnin haitoille, jotka ovat terveydellisesti huomattavasti vakavammat kuin nännien näkemisestä aiheutunut mielipaha.
Harvaa ihmistä kiinnostaa noudattaa ihan jokaista lakia.