Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys eri hiusvärisävyjä kokeilleille naisille

Vierailija
28.06.2022 |

Onko miesten käyttäytymisessä eroa sen mukaan, minkä väriset hiukset naisella on?
Jos on, millaisia eroja olette havainneet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt tämän tyyppistä empiiristä tutkimusta, vaikka värejä oli nuoruudessani laidasta laitaan ja nykyisin värjäämätön lämmin vaaleanruskea.

En osaa sanoa johtuuko koulutettujen ja älykkäiden miesten lähestyminen ikääntymisen tuomasta yleisestä seesteisyydestä, iloisesta luonteestani vai se, että työyhteisöni on eri alan amk ja yliopistokoulutettua ja osaksi heidän työkuvaansa liittyy keskustelut kanssani. Veikkaan kuitenkin viimeisintä ;) Ensiksi mainitut vaikuttanee siihen, että keskustelu on kanssani sujuvaa ja asiat menevät eteenpäin.

Tiedän, olin aika tylsä vastaaja. Miesten huomio ei ole ollut tärkein valintakriteeri hiusvärin valinnassa vaan lähinnä ympäristö sekä elämäntavat ja - vaihe.

Vierailija
2/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten sain huomiota vihreillä hiuksilla mutta ehkä pukeuduin silloin myös näyttävämmin ja olin nuorempi. Huomio oli kaikki positiivista. Maantien värisillä hiuksilla ei juuri ketään kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondina en saanut juurikaan huomiota. Mahongin värisillä kyllä . .

Vierailija
5/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt tämän tyyppistä empiiristä tutkimusta, vaikka värejä oli nuoruudessani laidasta laitaan ja nykyisin värjäämätön lämmin vaaleanruskea.

En osaa sanoa johtuuko koulutettujen ja älykkäiden miesten lähestyminen ikääntymisen tuomasta yleisestä seesteisyydestä, iloisesta luonteestani vai se, että työyhteisöni on eri alan amk ja yliopistokoulutettua ja osaksi heidän työkuvaansa liittyy keskustelut kanssani. Veikkaan kuitenkin viimeisintä ;) Ensiksi mainitut vaikuttanee siihen, että keskustelu on kanssani sujuvaa ja asiat menevät eteenpäin.

Tiedän, olin aika tylsä vastaaja. Miesten huomio ei ole ollut tärkein valintakriteeri hiusvärin valinnassa vaan lähinnä ympäristö sekä elämäntavat ja - vaihe.

Muuten hyvä vastaus mutta et maininnut mitään kokemuksia mitä miehet tykkäsivät eri sävyistä

Vierailija
6/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondina kiinnostaa eri tyyppisiä miehiä kuin tummemmilla sävyillä

Vierailija
7/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummilla saan katseita, olen tummapiirteinen oma joku vaaleanruskea en enää edes muista, heh.., nyt tummanvaalea, hyvä vaan jos saa olla rauhassa.

Vierailija
8/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp

Vierailija
9/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tummanvaleat, vaalennetut ja punaiset hiukset. En ole huomannut mitään eroa miesten kiinnostuksissa, tosin en ole miesten kiinnostusta paremmin seuraillutkaan.

Vierailija
10/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vmp

Varamiespalvelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä