Kuka näitä kakaroita kasvattaa ja miten?
Jos pahanteossa ollut kakaraporukka miettii ääneen sitä, että "ei ole todistajia", niin olisko ilmiselvä kasvatusvirhe.
Eikä toki ole ihmekään, kun ainakin yhden näistä vanhempi tekee itse sitä samaa mitä kakaralauma. Eli tulee hakkaamaan asunnon ovea, ihan samoin kuin tuo kakaralauma on tehnyt toistuvasti viime syksyn loppupuolelta lähtien. Ja siinä kun mentiin se ovi tilanteessa avaamaan se KÄNNINEN HAISEVA LIKANAAMAINEN JÄTKÄ sanoo "en minä sitä hakannut", et vai, ainoa ihminen rappukäytävässä, paitsi että pihalla näytti kulkevan yksi siniseen jakkutakkiin ja tummiin housuihin pukeutunut tummahiuksinen jätkä, mutta sekään jätkä se ei ollut, koska ei olisi ehtinyt pihalle asti.
Jos miettiin "ei ole todistajia" sen sijaan, että pitäis turpansa kiinni ja häpeäis tekemisiään, niin tosiaan on selvää, että kasvattajalla ei ole itsellään oikeat elämäntavat yhteiskunnan sääntöjen noudattamisen suhteen.
Siksi toisekseen, kerrostalossa tässä rapussa ei missään muussa asunnossa tuon porukan ikäistä kakaralaumaa vieraile, se todella kovaääninen laukkaamine sieltä asunnosta alaovelle kuuluu joka ainoaan rapun asuntoon, samaten se oveen hakkaaminen ja potkiminen on ollut niin kovavoimaista, että lähimpiin naapureihin se on ainakin kuulunut, ja se että näitten perään on sitten menty ja kun kerran ovat jo alaovella niin on sen verran kovalla äänellä jouduttu kysymään, että "mitäs tätä ovea hakkaat", "mitäs järkeä tossa on" ja viimeiseen kysymykseen vastaus kuuluikin olevan "mömmmönmmmööööö".
Se siitä. Ei ole todistajia. Ja jos kakaralauman kasvatuksessa vaikuttaa sellainen jätkä joka itse tekee samaa kuin nämä kakarat "en minä sitä hakannut" känninen jätkä likasen naamansa kanssa, niin tota, eipä ole ihmekään että miettivät, että ei ole todistajia! Ja toi jätkä itse, se on kännipäissään jo aiemmin kirjoittanut poismuuttoilmoitksenkin sille ihmiselle jonka ovea hakkaavat, ja se on potkinut irtaimistovarastossa häkkivaraston oven lukkoineen vituralleen silloin kun se jätkä joutui kohtaamaan poliisin tässä talossa, ja juu, kato jätkä luuli että se tätä nykyä potkitun oven takana asuva olis sen poliisin soittanut, vaikka sen poliisin mitä suurimmalla todennäköisyydellä soitti sen jätkän kaveripiiriin kuuluva taloyhtiön jehu!
Että sellasta. Kasvattaako teidän lapsianne kuka!
Ei ole mitään väliä....