Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasteli vartaloaan Prismassa

Vierailija
28.06.2022 |

Oli järkytys nähdä kaupassa mustan karvan peitossa olevat sääret ja paljas selkä. Miehet, yrittäkää edes pukeutua.
Ei kauppaan sääret paljaana, jos ette vaivaudu ajelemaan säärikarvoja.
Ei yläosaa, joka paljastaa nänninne.
En voinut ohittaa miestä Prisman käytävällä, koska etupuolelle kiertäessäni olisin voinut joutua katselemaan hänen nännejään. Jouduin koko ajan tarkkailemaan, että mies ei pääse kääntymään itseeni päin.
Miehet, ei näin!
Tämä selvää?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! Vartijat voisivat puuttua tähän, jos asiakkaat tulevat liikkeeseen nännit paljaana - olivat sitten naisia tai miespuolisia tai mitä vaan nisäkkäitä.

Vierailija
2/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä, ei paidatta kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten säärikarvoja tule ajaa, mutta paidattomuus on törkeää.

Vierailija
4/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät houkutella naisia vähäisellä pukeutumisellaan joten jos joutuvat ahdistelun tai rkauksen uhriksi, niin pyysivät sitä itse.

Vierailija
5/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaietkoon seurakunnassa. Pian pidätte burghaa jokatapauksessa.

Vierailija
6/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitkät mustat säärikarvat eivät ole miellyttävä näky - kuten eivät naistenkaan. Pois vaan tai pitkälahkeiset housut jalkaan.

Karvaiset sääret on seksikkäät! Ei niitä tarvitse kenenkään ajaa sen takia että muut loukkaantuu kun ei oo parempaakaan tekemistä. Paidasta olen kyllä samaa mieltä.

Vierailija
7/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin otsikon perusteella, että puuttini oli tullut Prismaan.

Vierailija
8/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät houkutella naisia vähäisellä pukeutumisellaan joten jos joutuvat ahdistelun tai rkauksen uhriksi, niin pyysivät sitä itse.

Sovittu! Tästä lähin r aiskaus on uhrin omaa syytä, jos uhri on oukeutunut paljastavasti. Hyvä että te naiset olette samaa mieltä. 

Vierailija
9/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitkät mustat säärikarvat eivät ole miellyttävä näky - kuten eivät naistenkaan. Pois vaan tai pitkälahkeiset housut jalkaan.

Rupeaa suoraan sanottuna vit tuttamaan kaltaisesi kontrollifriikit. Muista sinäkin pitää nilkkasi piilossa, ei ole soveliasta pitää niitä näkyvissä! Se saattaa häiritä miehiä ja he kiihottuvat.

Vierailija
10/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä, ei paidatta kauppaan.

Keksikää jotain omaperäisempää.

Vierailija
11/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että sinun mielipiteesi ei ole mikään totuus. Joten puhupa vain omasta puolestasi. Jos minulla olisi poikaystävä niin karvaiset sääret saisivat todellakin näkyä, se on vain luonnollista.

Vierailija
12/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni vartijat voisivat puuttua paidattomiin ihmisiin. Ei ole asiallista ja muilta menee ruokahalut, niin ei tee mieli ostaa mitään ruokaa enää. Paidattomuus on ok jossain rannalla tai mökillä, mutta ei kaupassa.

Vierailija
13/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset miehekkäät miehet, ah!🔥

Vierailija
14/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattamuuden ymmärrän mutta karvaiset sääret? Voi nyt vit tu.

Vierailija
15/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä estää!

Vierailija
16/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvaiset sääret on seksikkäät! Ei niitä tarvitse kenenkään ajaa sen takia että muut loukkaantuu kun ei oo parempaakaan tekemistä. Paidasta olen kyllä samaa mieltä.

Mies voi minun puolestani aivan vapaasti ilahduttaa seksikumpppaneitaan esittelemällä läille karvaisia, seksikkäitä sääriään. Ei ole soveliasta esitellä seksiavujaan ruokakaupassa, vaikka on innostunut säärikarvoistaan.

Vierailija
17/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvat - seksiavuja? Mitä?🤣

Vierailija
18/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi minun puolestani aivan vapaasti ilahduttaa seksikumpppaneitaan esittelemällä läille karvaisia, seksikkäitä sääriään. Ei ole soveliasta esitellä seksiavujaan ruokakaupassa, vaikka on innostunut säärikarvoistaan.

Harmi että kyseessä on vain sinun mielipiteesi, ja taidat olla vähemmistössä. Kenenkään ole pakko sääriään peitellä.

Vierailija
19/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku feministi taas kimpaantunut siitä, ettei voi esitellä säärikarvojaan kuten miehet. Tai siis voihan hän, mutta hän haluaa, että muutkin vielä suorastaan palvoisivat häntä, jos hän tekisi niin.

Vierailija
20/82 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kannattaa laitta kokovartalopuku kun kaikki kehonosat voivat kiihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä