Parisuhteessa oleva, kumpi teillä teki aloitteen?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minä jahtasin miestä niin kauan että luovutti.
Sairasta
Mieheni
Se oli ihastusta/ rakkautta "ensi silmäyksellä!"
Vaimo pyysi ulos ja minä tein loput aloitteet. Oli vastavuoroista ja helppoa.
Mies teki aloitteen. Tosin kumpikin taisi olla ihan yhtälailla kiinnostunut ja ihastunut toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta
Ehkä. Mutta mies sanoo olevansa onnellinen siitä että jaksoin yrittää :D
Minä pyysin miestä treffeille. Kirjoitin kirjeen ja annoin sen miehen nuoremmalle sisaruksille ja pyysin, että vie sen miehelle.
Ehdotin fwb-suhdetta tavatessamme neljä vuotta sitten kesäterassilla. Mies soitti kahden päivän jälkeen, että olisi kiinnostunut muustakin kuin vain fwb:stä ja perusteli ajatuksensa hyvin. Teki vaikutuksen miehen älykkyys ja erityisherkkyys. HIeno tyyppi edelleenkin
mies taisi ensin ehdottaa näkemistä, mut minä sit taas ehdin ekana ehdottaa seurustelua. pian ollaan oltu 3v yhdessä
Mies. Joutui jahtaamaan minua kauan.
En muista kumpi oli tykännyt Tinderissä ensin. Minä taisin laittaa ensimmäisen viestin.
Aika lailla yhdessä sovittiin ensimmäinen tapaaminen.
Olemme kumpikin naisia.
Minä, nainen, tein aloitteen. Eräänlainen treffisivusto oli ja tykkäsin hänen profiilistaan ja otin yhteyttä. Siitä eteenpäin olimme molemmat yhtä aktiivisia yhteydenpidossa ja tapaamisten järjestämisessä. Molempien tärkein ja syvällisin rakkaussuhde. Nyt 1,5 vuoden tuntemisen jälkeen muuttamassa yhteen.
Tinderissä tavattiin, ei mitään hajua kumpi tykkäsi ensin, mutta mies laittoi ensimmäisen viestin.