Ihana, ihana lämpö!
Nautin ihan suunnattomasti kun on näin ihanan lämmintä!
Riittää yks mekko vaan päälle ja on hyvä ja sopiva olo. Ihanaa! Kyllä olen tätä odottanutkin.
Kommentit (44)
Salossa 32 astetta. Aika kuumaa on. En viitsi lähteä pyörälenkille, vaan olen sisällä 26 asteessa. Se tuntuu sopivalta.
Muuten ok, mutta jäätävä migreeni joka perhanan hellepäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin. Tämä on aivan uskomattoman nautinnollista ja ihanaa! Pitkän ja raskaan ja kylmän talven ja kevään jälkeen. Nyt voi taas elää!
Mitä vittua!? Talvi oli aivan normaali ja ei raskas. Kevätkin sellainen kuin kuuluu olla. Ymmärrätkö että tälläiset helteet ovat haitallisia kaikille. Pohjavesivarannot hupenevat sekä tulevat sadot menevät pilalle. Kai ymmärrät että se ruoka ei tule itsestään eteesi. Nykyisen maailman tilanteen vuoksi satojen onnistuminen elintärkeää.
Tämä!! Kyllä pitää olla lyhytnäköinen, että näistä käristysilmoista iloitsee.
Vielä kyhytnäköisempi jos kuvittelee vesien haihtuvan parin viikon helteillä rankkasateiden jälkeen.
Oletko liikkunut luonnossa, maasto ei kestä vielä raskempaa kalustoa ja heinänteko aika parhaimmillaan.
Ei tarvitse karjan syödä talvea homehtuneita heiniä.
Mä olen paljon energisempi helteellä kuin alle 20 asteessa. Jos vielä pilvistä tai sataa makaan suurinpiirtein sängyssä voimattomana.
Helteellä lenkkeilen, uin, teen 2-8h päivässä puutarhahommia ja pieniä raksahommia.
Parhaillaan matkalla etelä-Eurooppaan tekemään raksahommia. Tänälle viikolle luvattu 32-34. Tuossa kun palelee keski-Euroopan läpi pääsee taas lämpimään