Onko virhe lähteä nyt kauppaan 3km päähän ja kanta kotiin repullinen ruokaa?
Kommentit (26)
Etkö pääse takaisin päin bussilla? Itse en lähtisi kuin vasta illemmalla.
No älä ainakaa pakkaseen osta kamaa
Riippuu kunnostasi.
Itse pystyisin kyllä tuohon.
Ei ole liian kuuma.
Jäätelöt reppuun, selkää vasten. Hyvin viilentää!
Riippuu, miten herkkä olet kuumuudelle. Itse olen kävellyt tänään jo 5 km, tosin pienemmillä kantamuksilla. Illalla tai aamulla on mukavampi käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
No älä ainakaa pakkaseen osta kamaa
Äläkä maitoa. Mä kävelin viime kesän helteillä kilsan maitotölkin kanssa ja hyvä ettei se maito kaikkine kokkareineen kävellyt ite purkista ulos.
33 astetta on itselleni liian kuuma kauppareissulle kävellen, jättäisin iltaan tai huomisaamuun.
Vierailija kirjoitti:
33 astetta on itselleni liian kuuma kauppareissulle kävellen, jättäisin iltaan tai huomisaamuun.
Pyörrytkö? hikoatko?
Jos ostat maitotuotteita ja lihaa niin pilaantuu kyllä. Leipää ja kasviksia voi ostaa. Lihaakin toki, jos välittömästi valmistat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kuuma +22C on?
Puolessa maata ei tällä hetkellä ole hellelukemia. Hyvinkin vilpakkaa tuultakin pukkaa.
Paras käyttää järkeä ja olla varovainen, terveyden ja kuumuuden kanssa ei kannata leikkiä. Itse miettisin kaksi tai kolmekin kertaa, lähtisinkö päivän kuumimpana aikana edes omalla autolla. Vaikka autossa on ilmastointi, kestää aikansa, ennenkuin auto viilenee, etenkin kun korin väri om tumma.
En siis lähtisi kauppaan kävellen, vaikka joku toinen kantaisi ostokset. Aamulla aikaisin on viilämpää, samoin mahdollisimman myöhään illalla, mutta ei, ei tosiaankaan iltapäivällä.
SUOLAA ja riittävästi nestettä, ihan hyvin voit mennä.
varovaisuus on viisainta kirjoitti:
Paras käyttää järkeä ja olla varovainen, terveyden ja kuumuuden kanssa ei kannata leikkiä. Itse miettisin kaksi tai kolmekin kertaa, lähtisinkö päivän kuumimpana aikana edes omalla autolla. Vaikka autossa on ilmastointi, kestää aikansa, ennenkuin auto viilenee, etenkin kun korin väri om tumma.
En siis lähtisi kauppaan kävellen, vaikka joku toinen kantaisi ostokset. Aamulla aikaisin on viilämpää, samoin mahdollisimman myöhään illalla, mutta ei, ei tosiaankaan iltapäivällä.
Kyllä elämänsä voi toki noinkin vaikeaksi tehdä jos haluaa. Vai miten sairasta porukkaa täällä oikein on?
Ei ole. Kiität illalla, kun sinulla on tyhjien kaappien sijaan täydet kaapit.
On.