Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan sinkut ja lapsettomat - mitä teette vapaa-aikananne ?

Vierailija
26.06.2022 |

Harrastatko jotain, vai mihin kulutat aikasi ? Ihan vaan kiinnostaisi tietää, kun olen itse vastaavassa tilanteessa, ja tässä yritän keksiä itselleni jotain uutta vapaa-ajan tekemistä liian netissä olemisen sijaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä itse haluan, jos siihen on varaa.

Vierailija
2/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pyöräilemässä, vaeltamassa, ampumaradalla, juoksemassa, punttisalilla, pelaan tietokoneella. 

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä. Katon telkkua. Angstailen keskenäni

Vierailija
4/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen, talvella on pari vakituista harrastusta, vietän aikaa ystävieni kanssa, matkustelen, katson telkkaria, luen, roikun netissä jne. Lisäksi ajattelin mennä syksyllä laulutunneille.

Vierailija
5/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mitä mieli sattuu tekemään. Mukava kun ei tarvitse miettiä miehen tai lapsen tarpeita, vaan voi vaikka lähteä kuukaudeksi Norjaan tunnin varoitusajalla, jos sattuu mieli tekemään. 

Vierailija
6/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysvään vauvan av:lla. Oikeesti voin roikkua täällä aamusta iltaan vapaapäivinä. Oon aika epäsosiaalinen ja toisaalta vaikka olis menojakin, saatan jättää menemättä. Ei tää kyllä hyvää tee ihmisille. Joo suuria suunnitelmia mullakin... mut tosiaan lapsesta en kyl pystyisi huolehtimaan. Nykyinen tilani voi kyllä johtua osin lääkkeistäkin, mietin jos vaikka lopettaisi.

N32

Vierailija
7/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viikottain ja harrastan s e x vakkareiden kaa.

Suunnittelen ulkomaille lähtöä pitemmällä tähtäimellä, muuttoa lopullisesti pois suomesta.

Vierailija
8/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ainakaan palstaile. Kenestäkään riippumatta kuljemme omia polkujamme, miehet sekä naiset!

"Pojat jotka mopoilevat naapurin pihatiellä" -liike kunniaan! Ei meidän pakoputkien pörinää saa rajoittaa eikä me sitäpaitsi edes olla pipareista yhtään kiinnostuneita

Vierailija
9/9 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen, luen, katson leffoja, olen ihmisten kanssa. Käyn elokuvissa, museossa yms yms.