Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin todella pelottavaa ja outoa unta

Vierailija
26.06.2022 |

Olimme koulun pihalla kavereiden kanssa mutta huomasimme ilmassa korppikotkan? Lopulta se olikin liitävä semmoinen kun joskus mailman aikaan oli rutto ja ihmiset pitivät niitä outoja namareita ja muita. Sellainen musta hahmo kuitnekin. Kaikilla tuli kiire sisään ku jos kyseinen hahmo koski sinuun ei kävisi hyvin. Pelottava samalla outo kokemus. Ihan kuin tuo lintu olisi symboloinut jotain.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin ja tosiaan on sellainen puku, jota lääkärit pitivät päällänsä. Naamarissa ons ellainen outo nokka osa jolloin nöyttää kauempaa korpin suulta

Vierailija
2/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka symboloi miestä joka käy kovan taistelun henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tosiaan on käynyt myös itselläni. Kovan, mutta arvokkaan taistelun.

Vierailija
5/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon jälkeen näin unen, jossa yksi mies tappoi kaksi tuntemaan henkilöä unessa koska hänen autoansa oli kolhittu eikä heillä ollut varaa maksaa korvauksia. Näin tilanteen, mutta ehtisin höipyä tilanteesata juuri ennen tekoa. Juoksin pakoon, mutta mies tuli talok takana vastaan ja osoitti minua aseella. Pyysi olematta tappamatta eikä hän ehtinyt ampua kun heräsin. Tämä oli vähän kuumottavakin tarina mutta ei yhtö kuumottava kuin se mistö alkuperäisesti kirjoitin.

Vierailija
6/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruttotohtori?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruttol%C3%A4%C3%A4k%C3%A4ri 

Juurikin tuollainen

Vierailija
7/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taisi olla keskiaikainen ilmenemismuoto sadomasokismista, mitä noita suositeltuja hoitomuotoja ja "tohtorin" habitusta katselin.

Vierailija
8/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi muistan edelleen yhden unen jossa tapasin vanhan naisen joka ihmetteli etten tunnistanut häntä. Juttelimme kaikesta(en enään muista mistä) hän sanoi minulle että kysy (äitini nimi) kuka minä olen, hän tietäö varmasti. Kertoi muistaakseni myös oman nimensä että kysy kuka hän on. Arvasin aamulla olleen joku kuolut sukulainen. Mahdollisesti äidin äiti tai mummo. En ole kehdannut kysyä äidiltäni varsinkaan kun en enään muista nimeä.

Vierailija
9/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään osaa yhdistää osaatko tulkita muita uniani joita kirjoittelin tuohon.

Vierailija
11/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hy%C3%B6kk%C3%A4ys_(maalaus)

Siis se maalaus oli tarkoitus linkittää

Vierailija
12/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkaan siis laitettiin tuoksuvia yrttejä, jotka esti tohtoria haistamasta ruumiiden hajun. Ihan käytännöllistä.

Vierailija
13/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hy%C3%B6kk%C3%A4ys_(maalaus)

Siis se maalaus oli tarkoitus linkittää

Kyseinen korppi ei kuitnekaan hyökännyt vaan yritti kuitenkin muistaakseni ja pääsin sisälle pakoon tätä.

Sisällä minulle kerrottiin, että tänään on minun vuosittainen psykiatrin tapaaminen ja minulle näytettiin huone johon mennä. Menin huoneeseen ja huoneessa istui jotenkin tutun näköinen mies joka oli psykiatri. Hän yritti saada oloni mukavaksi niinkuin aina ja aloimme jutella kaikesta. Sitten taisin herätä taas. Heräsin yöllä useampaan otteeseen.

Vierailija
14/14 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokkaan siis laitettiin tuoksuvia yrttejä, jotka esti tohtoria haistamasta ruumiiden hajun. Ihan käytännöllistä.

Täsmää siis uneeni tuo nokka. Ymmärsin unessa että jos korppi koskee niin se on sitte caput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan