Millaisista asioista loukkaannut tai voisit loukkaantua ystävillesi tai tutuillesi?
Itse loukkaannuin ystävänä pitämälleni henkilölle, kun tämä kertoi, että ala, jolta valmistuin, on turhaa hömppää. En aio enää olla tekemisissä.
Kommentit (5)
En loukkaannu mistään, mutta en myöskään halua kuulla typeryyksiä, uhoamista, salaliittoteorioita tai uskonnollista jargonia. Sellaisesta panen välit vähintään katkolle, jos en poikki.
Vierailija kirjoitti:
En loukkaannu mistään, mutta en myöskään halua kuulla typeryyksiä, uhoamista, salaliittoteorioita tai uskonnollista jargonia. Sellaisesta panen välit vähintään katkolle, jos en poikki.
Etkö kestään mitään typeryyksiä? Etkö koskaan päästä itse suustasi typeryyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kestään mitään typeryyksiä? Etkö koskaan päästä itse suustasi typeryyksiä?
Ihmiset jotka on heikkolahjaisia ja huono itsetuntoisia kokevat että typeryydet korreloi älykkyyden kanssa.
Samalla tavalla kun kaikista typerimmät ihmiset luulevat että oikeassa oleminen on tärkeää tai älykästä.
Sellaiset henkilöt voi karsia pois, jotka haluaa tahallaan olla toiselle kuspäitä.
Miksi pitäisi loukkaantua? :D